کد خبر: ۱۰۷۰۷۷
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۷/۸/۲۰

خودرو صفر به قیمت بازار از کانال نامعلوم عرضه می شود
رئیس ­­اتحادیه فروشندگان:

خودرو صفر به قیمت بازار از کانال نامعلوم عرضه می شود

رئیس ­­اتحادیه فروشندگان خودرو اعلام کرد: هر تعداد خودرو صفر نیاز باشد می‌توان با قیمت بازار خرید، در حالیکه کانال عرضه این خودرو‌ها نامعلوم است!

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید موتمنی با اشاره به اینکه اگر خودروسازان مدعی کمبود قطعه و مشکل در تولید خودرو هستند چطور این محصولات عرضه شده است؟ به صدا و سیما گفت: همه­­­ خودروهای عرضه شده به روز، ​دارای پلاک و کارتکس هستند. درحال حاضر هر نوع خودرو زیر 45 میلیون تومان و مونتاژی متقاضی داشته باشد می تواند آن را با قیمت بازار تهیه کند.

وی ادامه داد: در مدتی که بازار خودرو دچار آشفتگی شد سایت ها بصورت متحد قیمت هایی را اعلام می کردند که واقعیت نداشت بطور مثال درحالی که پراید 111 به قیمت 37 میلیون و 500 در بازار عرضه شده در سایت ها با قیمت 45 میلیون تومان فروش آن را ثبت کرده اند.

موتمنی افزود: با توجه به اینکه صاحبان شرکت های سازنده بدهی های سنگین به قطعه سازان را عامل افزایش قیمت ها می دانند، بازار خودرو در رکود است و متقاضی وجود ندارد. هم اکنون حاشیه بازار خودروهای زیر 30 میلیون تومان از 12تا 14 میلیون تومان، خودروهای 30 تا45 میلیون تومان از 21تا 35 میلیون تومان و خودروهای 45 تا 55 میلیون تومان از 43 تا 56 میلیون تومان است.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ