کد خبر: ۱۰۷۱۶۲
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۷/۸/۲۲

تهمت بزرگ ظریف به نظام با ادعای پولشویی گسترده
عضو هیأت‌رئیسه مجلس اعلام کرد:

تهمت بزرگ ظریف به نظام با ادعای پولشویی گسترده

عضو هیأت‌رئیسه مجلس، اظهارات ظریف مبنی بر وجود پولشویی گسترده در ایران را تهمتی بزرگ به نظام دانست و تصریح کرد این مواضع کاملا به معنای بازی در زمین دشمن است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احمد امیرآبادی، عضو هیأت‌ رئیسه مجلس با اشاره به اظهارات محمّدجواد ظریف، وزیر امور خارجه مبنی بر وجود پولشویی گسترده در ایران به فارس گفت: مطالبی که در سایت خبرآنلاین به وزیر امور خارجه منتسب شده و بسیاری از شبکه‌های معاند نظام هم در سطح گسترده پوشش داده‌اند، اگر صحت داشته باشد باید برای وزیر خارجه کشور متأسف باشیم. 

وی با بیان اینکه آقای ظریف، عضو هیأت وزیران ایران است،ادامه داد:پولشویی در بانک‌ها انجام می شود و با وجود قوانین و مرکزی برای پولشویی در کشور،ایشان در هیأت وزیرانی حضور دارد که رئیس بانک مرکزی و وزیر اقتصاد حضور دارند وباید به رییس جمهور یا قوه قضائیه اعلام میکرد ،طبق قانون اساسی اعضای هیأت وزیران مسئولیت مشترک دارند و باید پاسخگو باشند. 

امیرآبادی افزود:  بیشترین سؤال نمایندگان مجلس در دوره دهم، در ارتباط با آقای ظریف بوده است؛ به طوری که وی برای پاسخ به ۷۳ سؤال نمایندگان، ۱۵ بار به صحن علنی مجلس آمده و به سؤالات نمایندگان در موضوعات مختلف پاسخ داده است چرا این مسائل را تا کنون مطرح نکرده  و حال در یک مصاحبه، بر زبان می‌آورد؟ این گفته ها به معنای بازی در زمین دشمن است. منتظر شنیدن تکذیب این خبر هستیم.

  انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ