کد خبر: ۱۰۷۱۷۲
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۷/۸/۲۲

دستگیری ۱۳۰ دلال ارز و توصیه به مردم برای معاینه فنی خودرو
فرمانده انتظامی تهران اعلام کرد:

دستگیری ۱۳۰ دلال ارز و توصیه به مردم برای معاینه فنی خودرو

فرمانده انتظامی تهران تهران با اعلام دستگیری ۱۳۰ نفر از دلالان ارز و تاکید بر انجام معامله فقط در صرافی ها و بانک ها ، درباره معاینه فنی خودرو ، توصیه ای به مردم کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس نقل از فارس، حسین رحیمی در حاشیه طرح رعد 18 ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ به اجرای 4 مرحله عملیات طی چند روز گذشته برای برخورد با مفسدان اقتصادی پرداخت و گفت: طی چند روز اخیر 130 نفر از دلالان ارزی شناسایی و دستگیر و به زندان منتقل شدند. 

وی با اشاره به اینکه دستگیری‌ها، تثبیت مناسبی در بازار سکه و ارز ایجاد کرده ، افزود: در راستای حمایت از صرافی های مجاز، هر کس در خیابان، بازار و چهار راه اقدام به فروش ارز کند مرتکب جرم شده و پلیس برخورد می‌کند. چرا که خرید و فروش ارز فقط در صرافی‌ها و بانک‌ها مجاز است.

این مقام مسئول درباره مشکلات ناشی از افزایش معاینه فنی خودرو هم توضیح داد: معاینه فنی اقدامی ضروری برای امنیت خودرو و سلامت و ایمنی مردم است اما با مشاهده حجم صف‌ها و معطلی 10 تا 12 ساعته مردم ، اجرای این طرح به تعویق افتاد . 

رحیمی افزود: به شهروندان تاکید می‌ شود هرچه سریعتر معاینه فنی را اخذ کنند. چرا که بزودی اعلام خواهیم کرد طرح کاهش اجرایی خواهد شد. 

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ