کد خبر: ۱۰۷۲۰۶
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۷/۸/۲۳

۷۰درصد شرکتهای سهام عدالت زیانده اند/ دولت طرحی برای آزادسازی نداده
نماینده مجلس به جهانگیری:

۷۰درصد شرکتهای سهام عدالت زیانده اند/ دولت طرحی برای آزادسازی نداده

نایب رییس کمیسیون اقتصادی مجلس در واکنش به اظهارات جهانگیری مبنی بر ارزش ۱۴ میلیونی سهام عدالت گفت: حدود ۷۰ درصد شرکت ها زیانده هستند و دولت طرحی هم برای آزادسازی نداده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معصومه آقاپور علیشاهی در واکنش به اظهارات اسحاق جهانگیری مبنی بر ارزش 14 میلیون تومانی سهام عدالت به خانه ملت گفت: براساس ارزیابی کدام صورت های مالی ارزش سهام عدالت 14 میلیون تومان برآورد شده؟ بهمن سال گذشته صورت های مالی شرکت های سهام عدالت رویت شده و حدود 70 درصد شرکت ها زیانده بودند.

وی افزود: اگر شرکت ها دوباره تجدید ارزیابی شوند، ممکن است ارزش شرکت هایی که از سال 87 تاسیس شده اند، با توجه به افزایش تورم بیشتر شود . اگر 20 درصد سهام شرکتی سهام عدالت بوده و سال 88 حدود 100 میلیارد ارزیابی شده در حال حاضر آن شرکت 400 میلیارد شده اما افزایش ارزش در صورتی رخ می دهد که در قانون جدید تجدید ارزیابی صورت گیرد.

آقاپور علیشاهی ادامه داد: درحال حاضر هنوز مجوز خرید و فروش سهام عدالت صادر نشده و حدود 70 درصد شرکت ها زیانده بوده و سودده نیستند. سهام عدالت باید ابتدا شفاف سازی و برای ارائه در بورس آماده شود سپس اعداد و ارقامی درباره ارزش آن اعلام شود.

به گفته وی ، لایحه خرید و فروش و ساماندهی سهام عدالت در هیات دولت است و تاکنون به مجلس ارسال نشده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» رحيم صرافان | ساعت ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۷/۸/۲۳
0
0
پاسخ
با سلام و ارزوي سلامتي و بهترين ها براي شما عزيزان با ١٠٠٠ درصد احترام براي اين نماينده محترم لطفا ٧٠٪‏ سهام هاييكه در ضرر هستند را نام ببرند خدا يار و ياور همگي شما🙏🏼🙏🏼🙏🏼
» ناشناس | ساعت ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۷/۸/۲۵
دوتاشو من میدونم 1.سرمایه گزاری رنا 2. بانک صادرات
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ