کد خبر: ۱۰۷۲۶۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۸/۲۶

درج شرکتی جدید در SME و بدون امکان خرید برای سهامداران حقیقی

درج شرکتی جدید در SME و بدون امکان خرید برای سهامداران حقیقی

راهیابان فردا به عنوان هشتمین شرکت بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس پذیرش و درج شد اما سهام آن توسط افراد حقیقی قابل معامله نیست.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت راهیابان فردا پس از احراز شرایط پذیرش در 24 بهمن سال گذشته، با نماد معاملاتی "هفردا" به عنوان هشتمین شرکت در بازار شرکت های کوچک و متوسط فرابورس در گروه پیمانکار صنعتی و زیر گروه مدیریت پسماند درج شد.

طبق بررسی های بورس پرس، این شرکـت توسط چـند مدیر صنعـت و خدمـات در سال 78 به صورت شرکت سهامی خاص تاسیس و نزد اداره ثبت شرکت ها و مالکیت صنعتی ایران به ثبت رسید .

موضوع فعالیت شرکت خدمات ساختمانی جهت انــجام کلـــیه امـور مربــوط به ساختمـان سازی و راهسازی، خدمات فنی برای انجام کلیه امور فنی نظیر داربست بندی ایـزوله کـاری تاســیسات رنگ آمیــزی و خدمات عمومی جهت انجام امور عمـومی سازمان ها ، اداره ها ، نهادهای دولتی و خصوصی و اطلاع رسانی می شود.

"هفردا" سال 81 پس از تغییراتی در اهداف اساسنامه و سهامداران به صورت تخـصصی در زمیـنه های خدمات شهری شامل جمع آوری و حـمل زبـاله و نظافــت شهرها ، بازیـافت، فضای سبز و مشاور در زمـینه مکانیـزاسیون و اخذ نمایندگی از شرکت های داخلی و خارجی جهت مونتاژ ماشـین آلات و تجهیزات وابـسـته به فعالیت ادامه داد و پس از 12 سال تبدیل به یکی از بزرگترین شـرکت های خدماتی شده که برنامه حضور در کشورهای همسایه دارد .

بنابراین گزارش، شرکت‌های دارای جمع حقوق صاحبان سهام کمتر از 50 میلیارد تومان ، در دسته شرکت‌های کوچک و متوسط طبقه‌بندی می‌شوند و خرید سهام این شرکت ها، صرفا توسط اشخاص حقوقی و سرمایه گذاران نهادی صورت می پذیرد و سرمایه گذاران خرد حق خرید سهام این شرکت ها را ندارند.

به دلیل اینکه هدف از سرمایه‌گذاری در این بازار کوتاه‌مدت نیست بلکه با یک دید بلند‌مدت و به دور از هرگونه سفته‌بازی خواهد بود. نحوه معاملات در این بازار بدون دامنه نوسان قیمت و توافقی انجام می‌شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ