کد خبر: ۱۰۷۲۸۰
۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۸/۲۶

خبرناخوش تعدیل منفی ۱۵۲ درصدی منجر به توقف نماد زیرمجموعه غدیر شد

خبرناخوش تعدیل منفی ۱۵۲ درصدی منجر به توقف نماد زیرمجموعه غدیر شد

مدیرعامل جدید شرکت بین المللی توسعه ساختمان با اعلام خبرناخوش تعدیل منفی ۱۵۲ درصدی درآمد هر سهم و تحقق زیان ، زمینه ساز توقف نماد این زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بین‌المللی‌توسعه‌ساختمان که با سرمایه 600 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد ، با اعلام خبری ناخوش شاهد توقف یک روزه نماد شد. 

این زیرمجموعه سرمایه گذاری غدیر برای سال مالی شهریور جاری برای هر سهم 86 ریال سود پیش بینی کرده بود اما این متغیر مهم را با چرخش 180 درجه ایی و تعدیل منفی 151 درصدی به 45 ریال زیان تبدیل کرد و در عملکرد 9 ماهه هم 69 ریال زیان پوشش داد.

مازیار حسینی که از مرداد سال جاری جایگزین رضا کامرانی جویمند در مدیریت و عضو هیات مدیره ثاخت شده ، توضیحات زیر را داده است:

با عنایت به اقدامات صورت گرفته ، متاسفانه طبق برنامه ریزی بعمل آمده در سال قبل سود پیش بینی شده، محقق نشده و به سال مالی بعد موکول شد.  لذا مدیریت شرکت بر این اعتقاد است که با وجود تلاش وافر مبنی بر کسب سود پیش بینی شده برای سال مالی منتهی 31 شهریور جاری ، سود پیش بینی هر سهم از 86 ریال به 45 ریال کاهش خواهد یافت (حسابرسی نشده).

امید است با ایجاد شرایط اقتصادی با ثبات در کشور، در سال مالی 98 ، سود هرسهم شرکت در رقم بالاتری محقق شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ