کد خبر: ۱۰۷۳۱۲
۰:۴۴ - ۱۳۹۷/۸/۲۷

انتظار از مدیرعامل بانک پاسارگاد برای پایان بازی باخت - باخت
یادداشت سردبیر بورس پرس درباره :

انتظار از مدیرعامل بانک پاسارگاد برای پایان بازی باخت - باخت

در پی فیلتر شدن یکی از شبکه های اجتماعی بازار سرمایه ، از مدیرعامل بانک پاسارگاد انتظار می رود گامی مهم در همراهی با بازار سرمایه و رسانه ها برداشته و سوت پایان بازی باخت - باخت را بزند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، طی هفته های اخیر که بازار سهام با رویدادهای مثبت و منفی و نوسان قیمت ها و مسائل مختلف روبرو بوده ، یک اتفاق مهم هم رخ داده که در ارتباط با بانک پاسارگاد و سهامداران و یک شبکه اجتماعی بازارسرمایه است.

براساس این گزارش، در حالی نماد بانک پاسارگاد به دلیل سخت گیری های بانک مرکزی و تاکید بر رعایت تکالیف و عدم ارایه صورت های مالی 95 و 96 و... از دوم آذر 95 بسته مانده که سهامداران این بانک 5 هزار میلیارد تومانی به حق ، خواهان حل این مانع و بازگشایی نماد هستند. آن هم در شرایطی که برای 23 ماه ، نقدینگی سهامداران مخصوصا" حقیقی ها ، ناخواسته بلوکه شده و از سوی دیگر در ماه های اخیر وضعیت بازار سهام نسبت به گذشته بهتر و گروه بانکی هم با افزایش قیمت ها روبرو شده است.

در این میان ، با شکایت بانک پاسارگاد به دادسرای جرائم رسانه‌ای و درخواست فیلترینگ سایت  از بازپرس شعبه دوم، در نهایت سهامیاب فیلتر شد.

با این جریان ، بازی باخت باخت بانک و سهامداران وارد مرحله تازه ایی شد که به نفع هیچ یک از طرفین نبوده و ادامه آن می تواند منجر به تضعیف بخشی از بازار سرمایه باشد که با چالش های بیرونی متعددی دست و پنجه ( نرم که نه ) سخت کرده است.

بنابراین طبق بررسی ها ، درحالی مسئولان سایت سهامیاب ، از طریق نامه نگاری و برگزاری جلسه با برخی بانک پاسارگاد خواهان حل این موضوع و رفع فیلتر شده اند که از مدیران بانک مخصوصا" مجید قاسمی که آگاه به حوزه رسانه های بازار سرمایه است، انتظار می رود با اعلام رضایت و پس گیری شکایت ، زمینه فعالیت دوباره یکی از شبکه های اجتماعی با حدود 450 هزار کاربر و 6 سال سابقه را فراهم آورد.

این درست که برخی انتقادات به این شبکه اجتماعی وارد است و مدیران آن با پذیرش ، اقدام به اصلاحاتی کرده اند اما مدیران بانک پاسارگاد هم باید پذیرای انتقاد ناشی از عدم اطلاع رسانی از واقعیت های توقف طولانی مدت و حبس سرمایه ها و نامعلوم ماندن تکلیف این بانک در بورس باشند و به جای ادامه رفتار قهرآمیز ، در کنار دیگر ارکان بازارسرمایه به ویژه رسانه ها قرار گرفته و زمینه اتمام دوران تلخ و سخت توقف نماد شوند.

بنابراین بورس پرس به عنوان یکی از رسانه های فعال بازار سرمایه از شخص فهیم و محترم مدیرعامل بانک پاسارگاد، درخواست می کند تا در کوتاه ترین زمان ، گامی مهم در همراهی با بازار سرمایه و رسانه ها برداشته و سوت پایان این بازی بازنده بازنده را بزند.

علی رضایی زاده : سر دبیر بورس پرس

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ