کد خبر: ۱۰۷۳۱۵
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۷/۸/۲۶

قیمت خودرو امشب تعیین می‌شود

قیمت خودرو امشب تعیین می‌شود

رئیس انجمن قطعه سازان همگن اعلام کرد: قیمت خودرو در جلسه امشب بر اساس فرمول‌هایی که از سوی خودروسازها، وزارتخانه و انجمن‌های قطعه سازی بیان ارائه می شود، مقرر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا نجفی منش در خصوص آخرین وضعیت قیمت گذاری خودروها، به ایلنا گفت: با توجه به نظرات مختلف و فرمول‌های ارائه شده از خودروسازها، وزارتخانه و انجمن‌های قطعه سازی، امشب ساعت 9 جلسه‌ای در وزارتخانه با حضور مدیران عامل خودروسازها، معاون صنایع وزیر و احتمالا نماینده‌ای از سوی انجمن‌ها برای تصمیم گیری نهایی در خصوص قیمت خودروهای پر تیراژ 50 میلیون تومانی تشکیل شود.

وی ادامه داد: برخی تصمیم گیری‌ها در این حوزه نهایی شده بود اما با تغییر وزیر به عقب افتاد از جمله اینکه شورای رقابت از روند قیمت گذاری خارج شده و سازمان حمایت و احتمالا ستاد تنظیم بازار سقف قیمت خودروهای 50 میلیون تومانی پر تیراژ را مشخص کنند.
 
این عضو اتاق بازرگانی افزود:  تصمیم‌گیری نهایی در جلسه برای فروش نقدی و ثبت نامی یکسان خواهد بود البته پیشنهاد می کنیم، بازار عرضه و تقاضا قیمت را مشخص کند و با چند درصد پایین‌تر از حاشیه بازار خودرو عرضه شود. اکنون 95 درصد ثبت نام کنندگان خودرو برای سود و منفعت اقدام به این کار می‌کنند و مصرف کننده نهایی نیستند، اگر این اختلاف قیمت از بین برود قیمت‌ها کاهش پیدا می‌کند و واقعی می‌شود.
 
نجفی منش ادامه داد: برخی مخالف افزایش قیمت‌ها هستند اما باید این را در نظر داشته باشند که اگر به میزان واقعی قیمت‌ها افزایش پیدا نکند این صنعت تعطیل خواهد شد.
 
انتهای پیام

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ