کد خبر: ۱۰۷۳۲۴
۹:۲۵ - ۱۳۹۷/۸/۲۷

از سرگیری فعالیت شرکت پرحاشیه فرابورسی بعد از ۱.۵ سال توقف
مدیرکل حمایت از مشاغل خبر داد:

از سرگیری فعالیت شرکت پرحاشیه فرابورسی بعد از ۱.۵ سال توقف

مدیرکل حمایت از مشاغل وزارت کار از راه‌اندازی مجدد خط تولید کارخانه هپکو بعد از ۱.۵ سال توقف خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، کریم یاوری با اشاره به بررسی وضعیت بنگاه‌های مشکل دار در کارگروه داخلی تسهیل در وزارت کار به فارس گفت:‌ از جمله بنگاه‌های مشکل‌داری که در کارگروه این وزارتخانه مورد بررسی قرار گرفت،هپکو بود که با ورود مواد اولیه به کارخانه ظرفیت تولید ۲۰ دستگاه ماشین‌آلات راه‌سازی، هفته گذشته مجددا راه‌اندازی شد.

وی افزود:‌ کارگران نیز حقوق و مزایای قانونی را تا پایان شهریورماه دریافت کردند.خط تولید کارخانه هپکو 1.5 سال به دلیل نبود مواد اولیه متوقف شده بود، اما خدمات پس از فروش این واحد تولیدی همچنان دایر بود.

یاوری ادامه داد:‌ بعد از دستور شریعتمداری این کارگروه داخلی تسهیل و رفع موانع تولید در وزارت کار با حضور نمایندگان تام الاختیار معاونت‌ها، سازمان‌ها و بانک‌های تابعه وزارت کار چهار جلسه برای حل و فصل مشکلات بنگاه‌ها برگزار کرد.در این جلسات نمایندگان کارفرمایان، مدیران استانی و مدیران عامل بنگاه‌های مشکل‌دار حضور داشتند.وضعیت کارگران این کارخانه که برای آنها احکام قضایی صادر شده نیز پیگیری می شود.

بنابراین گزارش،این شرکت با سرمایه 233.6 میلیارد تومانی در بازار پایه ب فرابورس حضور دارد و شرکت هیدرو اطلس با 60.7 درصد سهم،مالک آن محسوب می شود.

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ