کد خبر: ۱۰۸۳۴۷
۰:۰ - ۱۳۹۷/۸/۲۸

اقدامات ذوب آهن برای تعیین تکلیف 275 هکتار زمین
مدیر اموال شرکت:

اقدامات ذوب آهن برای تعیین تکلیف 275 هکتار زمین

مدیر اموال، انبار و املاک ذوب آهن ، اقدامات مربوط به تعیین تکلیف 275 هکتار زمین کشاورزی واگذار شده این شرکت فرابورسی به کشاورزان لنجان در سال ۵۹ را اعلام کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباسعلی علیخانی از اقدامات مربوط به تعیین تکلیف زمین های کشاورزی واگذار شده ذوب آهن به کشاورزان لنجان در سال 59 خبر داد و گفت : بخش هایی از اراضی تحت مالکیت در پلاک های ثبتی 648 و 658 در منطقه لنجان و فلاورجان بعد از انقلاب 59 توسط هیات واگذاری زمین و متعاقباً توسط هیات های 7 نفره تقسیم زمین به تعدادی از کشاورزان واجدشرایط واگذار شده و همچنان با تغییر کاربری و یا بدون تغییر کاربری در اختیار آنان قرار دارد .

وی افزود: با توجه به پیگیری ها از ناحیه کشاورزان و نیز مسئولین استان و شهرستان ، موضوع با همکاری دو جانبه ذوب آهن و مدیریت امور اراضی استان در حال رسیدگی و حل و فصل است. زمین های مورد بحث حدود 275 هکتار بوده و تصمیمات بر اساس رعایت ضوابط و مقررات مربوطه و بندهای صورت جلسات، اخذ استعلامات لازم و نظرات هیات کارشناسی مرضی الطرفین و کروکی ها و نقشه های موجود تعیین تکلیف می شوند.

علیخانی در مورد تعیین تکلیف زمین ها در نقاط دیگر غیر از شهرستان لنجان نیز گفت: در این موارد نیز مصوبه هیات مدیره اخذ شده و اقدامات جداگانه ای در حال انجام است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ