کد خبر: ۱۰۸۳۵۰
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۸/۲۷

آمار خرید و فروش شرکت تازه وارد در اولین روز و رضایت 550 نفر به حداقل سود

آمار خرید و فروش شرکت تازه وارد در اولین روز و رضایت 550 نفر به حداقل سود

در اولین روز حضور سنگ آهن گهر زمین که با ریزش بیش از ۵ هزار واحدی شاخص توامان بود، 550 سهامدار حقیقی به حداقل سود بسنده کردند و از "کگهر" خارج شدند اما 55 سرمایه گذار دست به خرید زدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت سنگ آهن گهر زمین اولین روز حضور در بازار سهام بعد از عرضه اولیه دیروز را سپری کرد که با ریزش بیش از 5261 واحدی شاخص بورس همراه بود.

این شرکت 12.3 هزار میلیارد تومانی که دیروز با عرضه 615 میلیون سهم و کشف قیمت 680 تومانی هر سهم وارد بازار دوم معاملات فرابورس شده، امروز با محدودیت در سفارش 10 هزار سهمی، شاهد داد و ستد 820 هزار و 88 سهم شد و با رشد 5 درصدی به قیمت 714 تومانی رسید و ارزش روز بازار آن به بیش از 8.7 هزار میلیارد تومان بالغ شد.  

در این معامله ، 550 سهامدار حقیقی به سود 5 درصدی ( بدون احتساب کارمزد ) بسنده کردند و از "کگهر" خارج شدند اما 55 سهامدار حقیقی و 7 حقیقی در روزی که صف خرید بیش از 180 میلیون سهمی بجا ماند، قادر به خرید بیش از 820 هزار سهم شدند. 

براساس این گزارش، دیروز 308 هزار و 458 سهامدار حقیقی و حقوقی با سهمیه 2 هزار و 82 سهمی هر کد حقیقی و حقوقی قادر به خرید شده بودند که رکورد جدیدی در آمار خریداران سهام جدید به شمار می رود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ