کد خبر: ۱۰۸۳۶۵
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۷/۸/۲۷

قیمت امروز طلا، سکه، دلار + خودرو

قیمت امروز طلا، سکه، دلار + خودرو

امروز قیمت سکه به ۴ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان و دلار به ۱۲۵۵۰ تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،به نقل از تسنیم، امروز قیمت سکه طرح جدید 4 میلیون و 380 هزار تومان و سکه طرح قدیم 4 میلیون و 50 هزار تومان معامله شد. افزایش قیمت ارز باعث رشد قیمت طلا در معاملات امروز شده است. 

نیم‌سکه هم 2 میلیون و 150 ، ربع‌سکه یک میلیون و  200 و سکه گرمی 660 هزار تومان فروخته می‌شد. هر گرم طلای 18 عیار هم 398 هزار تومان ارزش‌گذاری شد.

قیمت دلار تزریقی صرافی ها نیز 12550 تومان اعلام شد. حداقل 4 صرافی دولتی در فردوسی با نرخ 12550 تومان و با داشتن کارت ملی ،کارت شتاب و شماره همراه به نام متقاضی از ساعت 10 تا 15 تا 2000 دلار آمریکا عرضه کردند. صرافی های توسعه صادرات، رفاه، سپهر صادرات و ملی با حداقل صف فروش دارند.

محمد کشتی آرای با اشاره به اینکه در دو روز گذشته تعداد فروشندگان نسبت به خریداران پیشی گرفته بود، گفت: امروز تعداد خریداران و فروشندگان با توجه به قیمت های جدید برابر است. 

افزایش نرخ ارز کنار هزینه‌های بالای مواد اولیه داخلی باعث شده تا طی چند ماه اخیر خودروسازان درخواست‌های متعددی مبنی بر افزایش قیمت‌ خودرو را مطرح کنند، علاوه بر این قطعه‌سازان نیز با عدم توجیه تولید در شرایط فعلی تنها راه نجات خود را تغییر قیمت‌ها می‌دانند. 

درخواست افزایش قیمت خودرو در حالی مطرح می‌شود که کاهش عرضه خودرو توسط خودروسازان به بازار عاملی شده تا اختلاف قیمت کارخانه تا بازار خودروهای زیر 30 میلیون تومان از 13 تا 15 میلیون تومان و خودروهای 30 تا ٤٥ میلیون تومان 23 تا 47 میلیون تومان و خودروهای 45 تا 55 میلیون تومان 43 تا58 میلیون تومان باشد. 

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ