کد خبر: ۱۰۸۳۸۴
۱۰:۳۲ - ۱۳۹۷/۸/۲۸

جمهوریخواهان فرد دیگری را جایگزین ترامپ کنند/ دو رقیب احتمالی
سناتور آمریکایی:

جمهوریخواهان فرد دیگری را جایگزین ترامپ کنند/ دو رقیب احتمالی

یک سناتور آمریکایی گفت: حزب جمهوری خواه باید پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ در انتخابات درون حزبی، فرد دیگری را جایگزین ترامپ کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از خبرگزاری فرانسه، جف فلیک گفت: حزب جمهوری خواه باید پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری 2020 در انتخابات درون حزبی، فرد دیگری را جایگزین دونالد ترامپ کند.باید پیش از انتخابات 2020، یک نفر از حزب نامزد شود تا به جمهوری خواهان بفهماند همزمان با محافظه کار بودن، باید شخص مورد احترام همگان نیز باشد.

وی در پاسخ به نامزدی خود و رقابت درون حزبی با ترامپ برای انتخابات 2020 هم گفت: فکر نمی کنم نامزد درون حزبی با وی شوم، چون افراد بهتری برای این کار هستند.

این سناتور آمریکایی که دی 97 پست را ترک می کند، هشدار داد رأی دهندگان در ایالت آریزونا( مرکز اصلی جمهوری خواهان) به نامزد جمهوری خواهی رای نخواهند داد که به رئیس جمهوری چسبیده باشد.اسامی رقیبان احتمالی ترامپ در انتخابات درون حزبی سناتور بن ساسی نماینده ایالت نبراسکا در مجلس سنای آمریکا و یا جان کیسیک فرماندار ایالت اوهایو و نامزد بازنده در انتخابات درون حزبی هستند.

اظهارات فلیک در حالی مطرح می شود که ترامپ در انتخابات کنگره که دو هفته آینده برگزار شد، تاکید کرد در انتخابات 2020 و برای دوره متوالی شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ