کد خبر: ۱۰۸۳۹۳
۱۲:۵ - ۱۳۹۷/۸/۲۸

زمان مجمع سالانه و فوق العاده پتروشیمی بورسی و ۷ شرکت

زمان مجمع سالانه و فوق العاده پتروشیمی بورسی و ۷ شرکت

پتروشیمی جم به همراه ۷ شرکت بورسی و فرابورسی، زمان برگزاری مجمع سالانه و فوق العاده را اعلام کردند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت آ.س.پ در پی اتمام دوره مالی منتهی به شهریور سال جاری،زمان برگزاری مجمع سالانه را اعلام کرد.

همچنین، شرکت های فیروزا برای تصویب صورتهای مالی منتهی به اسفند گذشته و قند شیرین خراسان، بیمه آسیا و تولید محور خودرو جهت انتخاب اعضای هیات مدیره به مجمع عادی بطور فوق العاده می روند.

در این میان،3 شرکت پتروشیمی جم، آ.س.پ  و نصیر ماشین جهت تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه و ایران ارقام برای تطابق اساسنامه با نمونه سازمان بورس به مجمع فوق العاده می روند.

بنابراین گزارش،پتروشیمی جم با دریافت مجوز افزایش سرمایه 88 درصدی از سازمان بورس سرمایه را از 960 به میلیارد تومان به 1.8 هزار میلیارد تومان می رساند.تامین مالی "جم" با هدف تکمیل پروژه فاز 2، خرید 34 درصد سهام شرکت پتروشمیران و تامین نقدینگی جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز و صرفه جویی در هزینه های تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی صرف می شود.

شرکت آ.س.پ نیز با دریافت مجوز افزایش سرمایه 25 درصدی سرمایه را از 80 به 100 میلیارد تومانی می رساند.این تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و به منظور تامین بخشی از نقدینگی لازم برای اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش صرف می شود.

شرکت نصیر ماشین هم مجوز افزایش سرمایه ۶۳ درصدی را از دو محل سود انباشته و آورده نقدی سهامداران گرفت."خنصیر" 12.7 میلیارد تومانی می تواند سرمایه فعلی را جهت اصلاح ساختار مالی و اجرای طرح توسعه به 20.7 میلیارد تومان برساند.

آ.س.پ(دو مجمع سالانه و فوق العاده): ساعت 14 و 16 روز شنبه 3 آذر در خیابان ولیعصر - خ توانیر پلاک 6

فیروزا(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 11 روز چهارشنبه 30 آبان درمحل شرکت واقع در قزوین

بیمه آسیا(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 10 روز سه شنبه 6 آذر در ساختمان شماره یک شرکت

تولید محور خودرو(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 9 روز دوشنبه 5 آذر در محل شرکت

قند شیرین خراسان(مجمع عادی بطور فوق العاده): ساعت 16 روز پنج شنبه یک آذر در خ شریعتی بالاتر از چهارراه قدوسی روبروی پارک اندیشه

نصیر ماشین(مجمع فوق العاده): ساعت 11 روز دوشنبه 5 آذر در خیایان ولیعصر بالاتر از میرداماد خ قبادیان غربی کوچه نور مجتمع نور

ایران ارقام(مجمع فوق العاده): ساعت 9:30 روز یکشنبه 18 آذر در هتل سیمرغ

پتروشیمی جم(مجمع فوق العاده): ساعت 10 روز شنبه 10 آذر در پژوهشگاه صنعت نفت

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ