کد خبر: ۱۰۸۴۳۱
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۸/۲۹

اقدام جالب یک کارگزاری با جبران خسارت ۱۳۰۰ مشتری عرضه اولیه اخیر
برای نخستین بار در بازار سرمایه رخ می دهد:

اقدام جالب یک کارگزاری با جبران خسارت ۱۳۰۰ مشتری عرضه اولیه اخیر

کارگزاری تدبیرگران فردا در اقدامی جالب که برای نخستین بار در بازارسرمایه رخ می دهد، ضمن عذرخواهی اعلام کرد خسارت ۱۳۰۰ مشتری عرضه اولیه اخیر را جبران می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان عرضه اولیه 5 درصد از سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین که شنبه در فرابورس انجام شد، عده ایی از معامله گران آنلاین قادر به ثبت سفارش و خرید سهام این شرکت نشدند و گلایه هایی از برخی شرکت های کارگزاری کردند.

در این میان کارگزاری تدبیرگران فردا در اقدامی جالب که برای نخستین بار در بازار سرمایه رخ می دهد، ضمن عذرخواهی اعلام کرد خسارت 1300 مشتری را جبران می کند.

براساس این گزارش، انتظار می رود این رویه شایسته و عذرخواهی و جبران مافات در بازار سرمایه ، در آینده فراگیر و به فرهنگی فراگیر تبدیل شود. 

بیاینه مدیرعامل این شرکت به شرح زیر است:

مشتریان کارگزاری تدبیرگران فردا

موضوع : بیانیه کارگزاری تدبیرگران فردا در خصوص عرضه اولیه شرکت سنگ آهن گهر زمین

با سلام و احترام؛

نظر به اینکه مشتریان همواره ارزشمندترین دارایی ما بوده¬اند، طی سالیان گذشته با ارتقاء زیرساخت های نرم افزاری، توسعه پلتفرم ها و خدمات و سرویس های متنوع مشاوره ای و تسهیلات مالی همواره بر آن بوده ایم تا مسیر دسترسی مشتریان به بازار سرمایه را هموار نموده و رضایت مشتریان را به حداکثر برسانیم. به گونه ای که تنها در دو سال گذشته بخش قابل توجهی از درآمد شرکت را صرف ارتقاء و راه اندازی سامانه آنلاین اختصاصی هوشمند کارگزاری نمودیم و توانستیم رضایت طیف گسترده ای از مخاطبین بازار را جلب نماییم.

متاسفانه در طی ساعات عرضه اولیه شرکت سنگ آهن گهر زمین به دلیل اختلال ایجاد شده در سامانه های آنلاین سفارش گیری، تعدادی از مشتریان نتوانستند دراین عرضه ی اولیه شرکت نمایند. اگرچه آمار گویای این است که بیش از 76% از سفارشات با موفقیت انجام گرفته ولیکن گستردگی اختلال به حدی بوده که با وجود تمام تلاش همکاران من در کارگزاری و در شرکت همکار ارائه دهنده خدمات IT، در نهایت تعدادی از مشتریان از عرضه اولیه باز ماندند.

لذا کارگزاری تدبیرگران فردا ضمن پوزش بابت مشکلات پیش آمده، جهت حمایت از حقوق مشتریان محترم خود اعلام می نماید که در کنار شما و برای رضایت شما تمامی منافع حاصل از این عرضه را تا روز متعادل شدن سهم متقبل شده و به حساب حدود ۱۳۰۰ نفر از مشتریان خود که طبق بررسی های ما مشارکت آنها در عرضه اولیه محتمل بوده و از عرضه باز مانده اند، واریز می نماید.

همچنان در کنار شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به کانال کارگزاری تدبیرگران فردا به نشانی @tadbirgaran_farda  مراجعه نمایید.

محسن رحمتی / مدیر عامل و عضو هیات مدیره

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» م-س | ساعت ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۷/۸/۲۹
5
0
پاسخ
کارگزاری بانک کشاورزی باید همین کار را انجام دهد چون اکسیر این کارگزاری خراب یود و ثبت شفارش ممکن نشد.
» هژیر | ساعت ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۷/۸/۲۹
5
0
پاسخ
با عرض سلام
ضمن تقدیر از اقدام این کارگزاری محترم امیدواریم سایر کارگزاری ها از جمله کارگزاری بانک کشاورزی نسبت به رعایت حقوق مشتریان توجه بیشتری مبذول فرمایند.
» غلام عباس محمدی | ساعت ۰:۱۴ - ۱۳۹۷/۸/۳۰
4
0
پاسخ
بسمه تعالی صدآفرین به مدیر باشرف این کارگزاری .
» رضا | ساعت ۱۰:۸ - ۱۳۹۷/۹/۲۰
3
0
پاسخ
باسلام هرچند بنده عضو کارگزاری نیستم ولی خواستم از کار شایسته واحترام به مشتری مداری کار گزاری تشکر کرده و خسته نباشید بگویم
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ