کد خبر: ۱۰۸۴۵۸
۹:۳۴ - ۱۳۹۷/۸/۳۰

سهم تازه وارد امروز  مشمول توقف نماد نوسان ۲۰ درصدی نشد

سهم تازه وارد امروز مشمول توقف نماد نوسان ۲۰ درصدی نشد

امروز شرکت سنگ آهن گهر زمین مشمول توقف نماد به دلیل نوسان بیش از ۲۰ درصدی نشده و سهام این شرکت تازه وارد همچنان قابل معامله است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از عرضه اولیه 5 درصد سهام شرکت سنگ آهن گهر زمین، قیمت هر سهم این شرکت تازه وارد با رشد بیش از 20 درصدی از 680 به 826 تومان امروز رسید و طبق دستورالعمل مربوط به توقف نمادها بعد از نوسان بیش از 20 درصدی در 5 روز کاری ، باید این شرکت هم متوقف می شد .

در این رابطه ، مدیر عملیات بازار و اعضا فرابورس ابتدا ساعت 9:01 دقیقه با صدور پیامی مبنی بر توقف نماد خبر داد اما ساعت 9:14 دقیقه در پیغامی جدید اعلام کرد: با در نظر گرفتن مصوبه هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار مبنی بر اینکه اگر نوسان قیمت سهام تا 10 روز کاری پس از روز عرضه اولیه افزایشی باشد توقف موضوع نوسان قیمت بیش از 20 درصد اعمال نخواهد شد، لذا نماد معاملاتی شرکت سنگ آهن گهر زمین (کگهر1)امروز چهارشنبه مورخ 1397.08.30 آماده انجام معامله است.

براساس این گزارش، سهام دهمین شرکت جدید بازار در سال جاری امروز هم با صف خرید سنگین و بیش از 168 میلیون سهمی روبرو بوده و تاکنون بیش از 2.1 میلیون سهم آن توسط 1079 حقیقی و یک حقوقی به فروش رسیده و توسط 159 حقیقی و دو حقوقی خریداری شده است.

انتهای پیام 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ