کد خبر: ۱۰۸۴۶۹
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۷/۸/۳۰

توقف دو نماد به دلیل اعلام تغییر در قرارداد فروش و عرضه سهام
در معاملات امروز رخ داد:

توقف دو نماد به دلیل اعلام تغییر در قرارداد فروش و عرضه سهام

نماد دو شرکت لیزینگ ایرانیان و سرمایه گذاری سبحان به دلیل اعلام تغییر در قرارداد فروش و عرضه سهام بسته شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، لیزینگ ایرانیان حاضر در تابلوی فرعی بورس با اعلام خبری در مورد تغییر قرارداد فروش با توقف یک روزه نماد مواجه شد.

"وایران" 100 میلیارد تومانی اعلام کرد قرارداد فروش 650 دستگاه از محصولات ایران خودرو دیزل ( پیکاپ فوتون و ون وانا ) به قرارداد فروش 70 دسنگاه شاسی کامیون کمپرسی LK1924 یورو 3 تبدیل شده و مبلغ قرارداد از 50 به 21.35 میلیارد تومان کاهش یافته اما با توجه به سود فروش املاک تملیکی و جایگزینی برنامه های در دست اجرا ، تا پایان سال سود پیش بینی شده 200 ریالی محقق خواهد شد .

این زیرمجموعه ایران خودرو ، دلیل تغییر در نوع خودروها را در قرارداد سهولت در بازار فروش و شرایط فروش بهتر کامیون کمپرسی نسبت به خودرو های پیکاپ اعلام کرده است .

سرمایه گذاری سبحان هم که با سرمایه 130 میلیارد تومانی در بازار اول معاملات فرابورس حضور دارد ، از رویدادی با اهمیت خبر داد و با توقف یک ساعته نماد روبرو شد.

"وسبحان" اعلام کرد قصد فروش نقدی 49 میلیون سهم معادل 24.5 درصد از سهام شرکت مجتمع فرآورده های فسفات کارون را به قیمت 500 میلیون تومان دارد و پاکت های مزایده هم 6 آذر باز خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ