کد خبر: ۱۰۸۴۸
۰:۰ - ۱۳۹۴/۱/۲۴

بورس پرس خبر می دهد:

"شپنا" برای دومین بار مشمول رفع گره معاملاتی شد/ سه شرکت دیگر هم مشمولند

تداوم صف خرید سهام پالایشگاه اصفهان موجب شد تا این شرکت برای دومین بار در ماه جاری مشمول گره معاملاتی شود.سه شرکت معادن‌منگنز، پارس‌ پامچال‌ و معدنی‌ دماوند نیز مشمول این دستورالعمل شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از بازگشایی نماد 6 پالایشگاه در 26 اسفند سال گذشته و افت یک روزه اما به شدت سنگین و 40 تا 62 درصدی قیمت سهام این گروه، فعالان بازار به سهام این شرکت اقبال نشان دادند . این جریان باعث پایدار بودن صف خرید سنگین برخی شرکت ها مانند پالایشگاه های اصفهان و بندرعباس و مشمول رفع گره معاملاتی شدن این دو نماد در روزهای 16 و 17 فروردین شد.

براساس این گزارش، حال در شرایطی قیمت هر سهم پالایشگاه اصفهان به 402 تومان در روز گذشته رسیده که ادامه صف خرید سنگین چندین میلیون سهمی این شرکت ، باعث شد تا امروز دوشنبه "شپنا"  برای دومین بار در ماه جاری مشمول گره معاملاتی شود.

بنابراین امروز این نماد بدون در نظر گرفتن حجم مبنای دو میلیون و 490 هزار سهمی و دامنه نوسان 4 درصدی،  داد و ستد خواهد شد تا در صورت تداوم اقبال بازار و وجود صف های خرید چند تا چند میلیون سهمی با رشد 12 درصدی قیمت هر سهم مواجه شود.

در کنار این شرکت ، سه شرکت حاضر در بازار دوم معاملات بورس و شامل معادن‌ منگنز ایران (کمنگنز) به دلیل صف خرید و پارس‌ پامچال‌ (شپمچا) و معدنی‌ دماوند (کدما)  نیز به علت وجود صف فروش مشمول این دستور العمل در روز جاری شده اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ