کد خبر: ۱۰۸۶۱۵
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۹/۶

زمان اجرای اصلاح مهم درتوقف نمادهای مشمول نوسان ۲۰ و ۵۰ درصدی اعلام شد
توسط بورس تهران:

زمان اجرای اصلاح مهم درتوقف نمادهای مشمول نوسان ۲۰ و ۵۰ درصدی اعلام شد

مدیر عملیات بازار بورس تهران از زمان اجرای اصلاح مهم توقف ناشی از نوسان ۲۰ و ۵۰ درصدی و فرآیند تعلیق و بازگشایی نماد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مهدی پارچینی مدیر عملیات بازار بورس تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: با توجه به مصوبه مورخ ۶ آبان سال ۹۷ هیات مدیره سازمان بورس مبنی بر اصلاح برخی از مفاد دستورالعمل اجرایی نحوه انجام معاملات در بورس تهران ( مواد ۱، ۱۷ مکرر، ۱۷ مکرر ۱، ۱۹ مکرر ۱، ۲۰)، از روز شنبه ۱۰ آذر مصوبه فوق درخصوص توقف ناشی از نوسان ۲۰ و ۵۰ درصدی و فرآیند تعلیق و بازگشایی نماد اجرایی خواهد شد.

بنابراین گزارش، چندی پیش حسن امیری معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس از اعمال اصلاحاتی مهم در توقف نماد شرکت ها به دلیل نوسان ۲۰ درصدی به بورس پرس خبر داده و گفته بود توقف نماد این گروه از شرکت ها تنها برای یک ساعت بوده و شرکت ها هم الزامی به اعلام توضیح در مورد نوسان ندارند. علاوه بر این نماد شرکت ها بدون "آکشن" باز خواهد شد. این توقف و بازگشایی نماد توسط سیستم، به صورت خودکار و بدون دخالت دست بوده و مشمول روند نزولی و صعودی سهام است و فرقی بین نوسان مثبت و منفی نیست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ