کد خبر: ۱۰۸۶۳۷
۹:۱ - ۱۳۹۷/۹/۷

آمار فروش ۱۸۹ میلیارد تومانی املاک بانک بورسی در ۶ ماه
قائم مقام مدیرعامل خبر داد:

آمار فروش ۱۸۹ میلیارد تومانی املاک بانک بورسی در ۶ ماه

قائم مقام مدیرعامل بانک تجارت از فروش ۱۹۹ ملک مازاد و تملیکی این بانک بورسی طی شش ماه نخست سال جاری به ارزش بیش از ۱۸۹.۲ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، نادر خواجه حق‌وردی با اشاره به قوانین و ضوابط حاکم بر فروش املاک مازاد بانک تجارت گفت: کمیته املاک این بانک در اجرای منویات رهبری در خصوص لزوم تعیین تکلیف املاک بانک‌ها و در راستای تسریع در تحقق تکالیف ماده ۱۶ و ۱۷ قانون رفع موانع تولید رقابت‌پذیر و اهداف بانک در بخش فروش املاک مازاد و تملیکی، جلسات مستمر را با دعوت از مدیران شعب بانک در استان‌های مختلف برگزار می‌کند.

وی افزود: در این رابطه از ابتدای سال جاری برای تسریع در فرآیندهای فروش، تعداد ۱۹۹ فقره قرارداد فروش در تهران و شهرستان‌ها منعقد شده که ارزش ریالی آن‌ها بیش از ۱۸۹.۲ میلیارد تومان است.

خواجه حق‌وردی با بیان اینکه تعداد املاک به فروش رفته "وتجارت" طی این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی را نشان می‌دهد، گفت: مجموع املاک تملیکی بانک تجارت که در سال ۹۶ به فروش رسیده‌ بالغ بر ۲۸۴ ملک و به مبلغ تقریبی ۲۶۲.۸ میلیارد تومان بوده که علاوه‌ بر تاثیرات مثبت در نسبت کفایت سرمایه، جریان نقدینگی دارایی‌های بانک را نیز تسهیل کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ