کد خبر: ۱۰۸۶۴۹
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۷/۹/۷

پتروشیمی آماده عرضه اولیه شفاف سازی کرد: توقف ۱۳۰ روزه خط تولید

پتروشیمی آماده عرضه اولیه شفاف سازی کرد: توقف ۱۳۰ روزه خط تولید

پتروشیمی نوری که در نوبت عرضه اولیه سهام قرار گرفته ، از توقف ۱۳۰ روزه خط تولید پارازایلین و برنامه افزایش ظرفیت خبر داد و اعلام کرد آثار این رویداد متعاقبا ارائه می‌ شود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، پتروشیمی نوری که بعد از درج نماد در 13 آبان ، در نوبت عرضه اولیه سهام در بازار دوم معاملات بورس قرار گرفته ، از توقف 130 روزه خط تولید پارازایلین و برنامه افزایش ظرفیت خبر داد.

در این رابطه تقی صانعی مدیرعامل "نوری" اعلام کرد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده، واحد تولید پارازایلین (شماره700) به منظور افزایش ظرفیت و کیفیت محصول تولیدی از 15 آبان به مدت 130 روز از مدار تولید خارج شده است. بر اساس مطالعات و استانداردهای صاحب لیسانس، جهت افزایش ظرفیت تولید ضروری است بعضی از قطعات داخلی برج ها و جذب کننده های مولکولی تعویض شود.

لذا پیش بینی می‌شود پس از انجام تعمیرات مذکور و تعویض قطعات و جذب کننده‌های مولکولی، ظرفیت تولید پارازایلین 70 درصد افزایش یابد.

در زمان توقف تولید واحد پارازایلین، ظرفیت تولید محصول A92 صادراتی 20 درصد افزایش می یابد. بنابراین اثرات سود و زیانی حاصل از توقف تولید پارازایلین و تغییر در مقادیر تولید سایر محصولات، در گزارش تفسیری متعاقبا ارائه می‌ شود.

براساس این گزارش، این شرکت 300 میلیارد تومانی به عنوان بزرگترین تولید کننده مواد آروماتیکی جهان با ظرفیت 4.5 میلیون تن در سال یکی از زیرمجموعه های هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس بشمار می رود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ