کد خبر: ۱۰۸۶۸۷
۲۳:۱ - ۱۳۹۷/۹/۸

مجلس هفته آینده لایحه CFT و ساماندهی بازار خودرو را بررسی می کند
هفته آینده:

مجلس هفته آینده لایحه CFT و ساماندهی بازار خودرو را بررسی می کند

مجلس هفته آینده، لایحه پیوستن دولت ایران به کنوانسیون مقابله با تامین مالی تروریسم موسوم به CFT را برای تامین نظر شورای نگهبان و طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو را بررسی می کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، نمایندگان مجلس روزهای یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه هفته آینده جلسه علنی دارند و نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی و طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال 97 را بررسی می کنند.

بررسی لایحه پیوستن دولت به کنوانسیون بین المللی مقابله با تامین مالی تروریسم (CFT) اعاده شده از شورای نگهبان در دستور کار مجلس قرار دارد. همچنین نمایندگان طرح یک فوریتی ساماندهی بازار خودرو، لایحه حوادث غیرمترقبه و لایحه اهداف وظایف و اختیارات وزارت ورزش و جوانان را بررسی می‌کنند.

بررسی لایحه معافیت وزارتخانه ها و موسسات دولتی از پرداخت هزینه های ثبتی، لایحه تشکیل وزارتخانه های رفاه و تامین اجتماعی، کار و تعاون و طرح الزامات اجرایی توزیع و عرضه سوخت و سی. ان. جی در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.

همچنین گزارش کمیسیون اقتصادی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص بررسی عملکرد بنگاه های اقتصادی صندوق بازنشستگی، گزارش کمیسیون کشاورزی مبنی بر تصویب تقاضای تحقیق و تفحص از عملکرد کشت و صنعت کارون و طرح توسعه نیشکر و صنایع جانبی بررسی می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ