کد خبر: ۱۰۸۸۴۳
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۷/۹/۱۲

توضیح درباره خبری که مانع از رشد سهام خودرویی شد
یک مقام مسئول در تسنیم به بورس پرس اعلام کرد:

توضیح درباره خبری که مانع از رشد سهام خودرویی شد

یک مقام مسئول در خبرگزاری تسنیم درباره خبر مخالفت حسن روحانی با افزایش قیمت خودرو که امروز مانع از رشد سهام شرکت های خودرویی شد، توضیح داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بورس که با رونق نسبی و رشد قیمت سهام اکثر شرکت ها و جهش 3 هزار و 166 واحدی شاخص همراه بود، خبری مبنی بر مخالفت روحانی با افزایش قیمت فروش محصولات خودرویی، موجی از تحرکات و نگرانی را در بین فعالان رقم زد و مانع از رشد سهام گروه خودروی مانند دیگر صنایع شد.

براساس این گزارش، این خبر که بازنشر سریعی هم در دیگر سایت ها و شبکه های اجتماعی داشت ، موجب شد تا سهام شرکت های ایران خودرو و سایپا و پارس خودرو و چند شرکت همگروه از ادامه سیر صعودی قیمت جا مانده و با افت بهای سهام داد و ستد شوند اما به فاصله کوتاهی ، این روند نزولی قطع شد تا  "خودرو ، خساپا"  در نهایت با افت کمتر از یک درصد و "خپارس" با کاهش 1.6 درصدی بسته شود. 

در این میان برخی اعلام کردند خبر فوق که توسط خبرگزاری تسنیم منتشر شده بود، مربوط به یک ماه قبل بوده و ربطی به مواضع اخیر دولت و رئیس جمهور ندارد. عده ایی هم معتقدند مواضع روحانی که از قول رمضانعلی سبحانی‌فر نماینده مجلس مطرح شده ، صحت ندارد.

در این میان یک مقام مسئول در خبرگزاری تسنیم به بورس پرس گفت: خبر منتشره مربوط به شب گذشته بود که در برنامه تیتر امشب شبکه خبر توسط سبحانی فر اعلام شد. بنابراین قدیمی بودن خبر صحت ندارد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر این خبر توسط واحد مرکزی خبر منتشر و از سوی خبرگزاری تسنیم بازنشر و با تیتر " حسن روحانی با افزایش قیمت خودرو مخالفت کرد " بازتاب داده شد و مربوط به مواضع نماینده مجلس نیست. بنابراین در صحت خبر تردیدی نیست.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» مهرداد | ساعت ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۷/۹/۱۲
1
0
پاسخ
جناب روحاني اگر موافق نباشد كارخانه چطور به توليد ادامه خواهد داد ؟؟ وقتي دستمال دستشوئي 3 برابر شده چطور ميشود قيمت خودرو تغيير نكند ؟ فقط و فقط اين دير اعلام كردند به ضرر مصرف كننده و توليد كننده هست و دير يا زود بايد انجام شود
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ