کد خبر: ۱۰۸۸۴۵
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۷/۹/۱۲

ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه و افزایش آلودگی چند کلان شهر
کارشناس هواشناسی اعلام کرد:

ورود سامانه بارشی جدید از چهارشنبه و افزایش آلودگی چند کلان شهر

کارشناس هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید به تدریج از سمت غرب وارد کشور می‌شود و چند کلان شهر با افزایش آلودگی روبرو خواهند بود .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، معصومه احمدی درباره وضعیت آب و هوای آینده کشور به صدا و سیما گفت: امروز در بخش هایی از استان اردبیل و استان های ساحلی دریای خزر یعنی گیلان، مازندران و گلستان احتمال بارش های خفیف و پراکنده را داریم و تا روز چهارشنبه در بیشتر مناطق جوی آرام و نسبتا پایداری را پیش بینی می کنیم.

وی افزود: در مناطق صنعتی و کلان شهرهایی مانند تهران، اراک، قم و همین طور اصفهان افزایش غلظت آلاینده های جوی و غبار محلی را در این مناطق خواهیم داشت.

این کارشناس سازمان هواشناسی ادامه داد: از روز چهارشنبه به تدریج سامانه ای از سمت غرب و بخش های نیمه غربی کشور وارد می شود که بارش ها را در این مناطق خواهیم داشت.

احمدی گفت: بارش ها ابتدا در استان هایی مثل آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه و مناطق غربی آغاز و روزهای پنجشنبه و جمعه در اکثر مناطق نیمه غربی و حتی مرکز و جنوب و دامنه های زاگرس با شدت ادامه پیدا می کند. امروز هم آسمان تهران صاف همراه با غبار محلی است و دما در گرم ترین زمان به حدود 17 درجه می رسد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ