کد خبر: ۱۰۹۶۰
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱/۳۱

شرکت ملی پتروشیمی محور تعیین نرخ خوراک خواهد بود
قائم مقام شرکت ملی پتروشیمی:

شرکت ملی پتروشیمی محور تعیین نرخ خوراک خواهد بود

مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: نرخ خوراک پتروشیمی‌ها با محوریت شرکت ملی پتروشیمی تعیین خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدحسن پیوندی با برگزاری نشست مطبوعاتی گفت: درحالی وزارت نفت از شرکت ملی پتروشیمی برای تعیین آئین‌نامه نرخ خوراک پتروشیمی‌ها استعلام کرده که قانون، وزارت نفت، وزارت صنعت و وزارت اقتصاد را برای نوشتن آئین نامه مربوط به تعیین قیمت گاز پتروشیمی‌ها مسئول دانسته است.

وی با بیان اینکه شرکت ملی پتروشیمی از طریق وزارت نفت نظرات خود را در این مورد ارائه خواهد کرد، ادامه داد: آئین‌نامه نرخ خوراک در مهلت قانونی و در روزهای آینده نهایی و ارائه خواهد شد.

وی در پاسخ به پرسشی در زمینه مذاکره با هندی‌ها درباره سرمایه‌گذاری و احداث واحدهای پتروشیمی گفت: هندی‌ها مدت‌هاست که با ما مذاکره می‌کنند و برای آنها صرف می‌کند که در سواحل عمان سرمایه‌گذاری کنند. آنها به دنبال گاز ارزان قیمت هستند و خوراک گاز دو سنتی آنها را وسوسه کرده است.

این مقام مسئول ادامه داد: به آنها گفته‌ایم که در مورد گرفتن تخفیف در قیمت خوراک باید با نهادهای عالیه نظام وارد مذاکره شوند اما در عین حال ایرانشهر را برای سرمایه‌گذاری به آنها معرفی کرده‌ایم .

به گفته پیوندی با توجه به علاقه هندی ها به سرمایه گذاری دراحداث اسکله و ...  به احتمال برای تولید بین 8 تا 10 میلیون تن اوره در ایران سرمایه‌گذاری خواهند کرد.

انتهای پیام/


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ