کد خبر: ۱۰۹۶۲
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۱/۳۱

برخورد قانونی با دستکاری پیغام ناظر فرابورس/ عرضه اولیه
درگفت وگوی بورس پرس با مدیرعامل فرابورس:

برخورد قانونی با دستکاری پیغام ناظر فرابورس/ عرضه اولیه "خدیزل" تکذیب شد

مدیرعامل شرکت فرابورس شایعه عرضه اولیه ۵ درصد سهام بهمن دیزل که توسط برخی در فضای مجازی منتشر شده را تکذیب و اعلام کرد:با افرادی که اقدام به دستکاری پیغام های ناظر کرده اند برخورد قانونی می شود.

امیر هامونی در گفت وگو با پایگاه خبری بورس پرس، در رابطه با شایعه عرضه اولیه 5 درصد سهام بهمن دیزل که به صورت پیغام ناظر فرابورس و توسط برخی در  فضای مجازی منتشر شده را گفت: این شایعه هیچ صحتی ندارد و تکذیب می شود.

وی با اشاره به اهمیت پیغام های ناظر در بازار سهام و تصمیم گیری ها ادامه داد: به دلیل اهمیت این پیغام که جزء اطلاعیه های رسمی فرابورس بوده و مورد استناد بسیاری از فعالان بازار سرمایه قرار می گیرد، با افرادی که اقدام به دستکاری پیغام های ناظر کرده اند برخورد قانونی شده و این موضوع پیگیری می شود.

براساس این گزارش، امروز برخی افراد با اعمال تغییراتی در پیغام های قبلی ناظر فرابورس ، اقدام به انتشار مطلبی کردند که از قول  مدیریت بازار فرابورس ایران اعلام شده بود 5 درصد سهام بهمن دیزل روز چهارشنبه جاری دوم اردیبهشت در بازار دوم فرابورس عرضه می شود.

این دستکاری موجب سردرگمی ، پرسش و پاسخ و واکنش منفی فعالان بازار سهام شد . چرا که چنین اطلاعیه ایی رسمی در پیغام های ناظر فرابورس وجود نداشت.

انتهای پیام

انتهای

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ