کد خبر: ۱۰۹۷۳
۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۲/۱

اخبار جدید جوجه اردک زشت بازار و یک نظر درباره قیمت و آینده شرکت
بورس پرس خبر می دهد:

اخبار جدید جوجه اردک زشت بازار و یک نظر درباره قیمت و آینده شرکت

فولادهرمزگان که با بازدهی خیره کننده ۴۱ درصدی در ۹ روز کاری به جوجه اردک زشت بازار تبدیل شده و اولین شگفتی سال ۹۴ را رقم زده با اخبار جدید و یک نظر درباره قیمت و آینده شرکت مواجه شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بعد از عرضه اولیه سهام فولاد هرمزگان که با بی میلی اکثر فعالان مخصوصا" حقوقی ها همراه بود، قیمت هر سهم این شرکت فرابورسی از 120 تومان 19 فروردین به 171 تومان دیروز رسید و موجب شد تا سهام این شرکت طی 9 روز کاری با بازدهی خیره کننده 41 درصدی همراه شود. سودی جذاب که موجب شکل گیری نخستین شگفتی سال جدید بازار سهام شده و تا به این جای کار ، "هرمز" را به جوجه اردک زشت بازار تبدیل کرده است.

اخبار جدید جوجه اردک زشت بازار

براساس این گزارش، یک مقام مسئول در رابطه با آخرین برنامه های این شرکت و صحت و سقم برخی زمزمه ها به بورس پرس گفت: درحالی برنامه بازدید فعالان بازار سرمایه از فولاد هرمزگان تدارک دیده شده که این شرکت توان افزایش سود را دارد و بعد از نهایی شدن ، در قالب گزارش رسمی به سازمان بورس ارایه خواهد شد.

وی درباره فروش بلوکی سهام این شرکت و زمان احتمالی واگذاری توضیح داد: برای واگذاری 30 درصد از سهام فولاد هرمزگان مذاکراتی با یک متقاضی جدی انجام شده که در جریان است. احتمال دارد این معامله تا یکی دو ماه آینده نهایی شود.

وی با اشاره به تعریف شدن چند برنامه برای "هرمز" گفت: انعقاد یک قرارداد با سازمان تامین اجتماعی برای همکاری و تولید مشترک ورق هایی با عرض زیاد و به صورت اسلب بین دو شرکت فولاد هرمزگان و فولاد اکسین خوزستان درجریان است که در صورت نهایی شدن می تواند موجب تحولاتی اساسی شود.

معاون سابق سازمان خصوصی سازی : "هرمز" ارزان عرضه شد

اسماعیل غلامی معاون سابق سازمان خصوصی سازی که تجربه زیادی در ارزشگذاری شرکت ها و عرضه سهام دارد ، در رابطه با کشف قیمت 120 تومانی و رشد قیمت سهام و تبدیل شدن فولاد هرمزگان به جوجه اردک زشت بازار سهام  به بورس پرس گفت: در تحلیل و ارزشگذاری برخی شرکت ها مانند فولاد هرمزگان نباید صرفا" به سود پیش بینی شده تکیه کرد.

وی ادامه داد: با در نظر گرفتن مواردی چون تولید محصولات با آلیاژ کمیاب و خاص مانند ورق های عریض و مورد نیاز صنعت کشتی سازی و دیگر صنایع ، داشتن خط تولید جدید و استفاده از آخرین تکنولوژی ، حمایت فولاد مبارکه از طریق تامین مواد اولیه و فروش محصولات، قرارگرفتن در بندرعباس و نداشتن مشکل تامین آب و داشتن امکان صادرات و ... کشف قیمت 120 تومانی هر سهم این شرکت ارزان بود.

غلامی درباره پیش بینی سود یک ریالی " هرمز" هم توضیح داد: این سود به دلایلی چون شروع کردن اولین دوره تولید و آثار ناشی از تحریم ها بر رکورد اقتصادی و با روحیه محافظه کارانه ایی اعلام شده که با در نظر گرفتن ویژگی های این شرکت و در پیش رو بودن آینده مثبت اقتصادی ، می تواند افزایش یابد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ