کد خبر: ۱۰۹۷۷
۱۰:۶ - ۱۳۹۴/۲/۱

علت توقف نماد
بورس پرس خبر می دهد:

علت توقف نماد "شپنا" مشخص شد/ بازگشت دو پالایشگاه بورسی در یک روز

علت توقف نماد پالایشگاه اصفهان تعدیل مثبت اعلام شد و قرار است این شرکت امروز به سازمان بورس گزارش دهد تا فردا یا شنبه نماد این شرکت و پالایشگاه بندرعباس همزمان بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در پی توقف دیروز نماد معاملاتی پالایشگاه بندرعباس به دلیل حذف دو فرضیه از 4 فرضیه اعلامی و تعدیل منفی سود 93 در عملکرد واقعی 93 و اعلام سود 94 ، امروز نیز نماد دو پالایشگاه اصفهان و تهران هم قبل از شروع معاملات بسته شد تا برخی از احتمال تعدیل منفی و برخی هم از تعدیل مثبت این دو شرکت سخن بگویند.

براساس این گزارش، پیگیری های بورس پرس از مسئولان مربوطه نشان می دهد علت توقف نماد پالایشگاه اصفهان ناشی از اعلام افزایش سودآوری سال گذشته این شرکت به سازمان بورس و توان تعدیل مثبت تا 28 درصدی است.

در این رابطه مقرر شده گزارش رسمی این شرکت امروز به سازمان بورس ارایه شود تا نماد "شپنا" همزمان با "شبندر" بازگشایی شود.

این درحالی است که پالایشگاه بندرعباس دیروز گزارشی به سازمان بورس ارایه کرده و قرار است به دلیل قابلیت اتکای بیشتر اطلاعات پالایشگاه اصفهان، اطلاعات این دو پالایشگاه با یکدیگر مقایسه و بررسی شود تا سپس نماد این دو شرکت طی فردا یا شنبه بازگشایی شود.

پیگیری های بورس پرس از علت اصلی توقف نماد پالایشگاه تهران هم نشان داد که این شرکت سود هر سهم سال مالی را تغییری نداده اما اولین سود 94 را بیش از 20 درصد و کمتر از 30 درصد در نظر گرفته و گزارش های مربوطه را هم به سازمان بورس ارایه کرده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ