کد خبر: ۱۰۹۸۸۲
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۷/۹/۱۳

رویدادهای مثبت ۴ شرکت منجر به رشد قیمت سهام و صف خرید شد

رویدادهای مثبت ۴ شرکت منجر به رشد قیمت سهام و صف خرید شد

امروز ۴ شرکت بورسی و فرابورسی با اعلام رویدادهای مثبت، شاهد رشد قیمت سهام و صف خرید شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در معاملات امروز که با توقف سیر صعودی دو روز گذشته شاخص و کاهش 602 واحدی این متغیر همراه بود، شرکت های سرمایه گذاری بهمن ، سرمایه گذاری البرز، لوله و ماشین سازی و هپکو از رویدادی مهم خبر دادند که منجر به توقف نماد یک روزه نماد سرمایه گذاری البرز و ادامه معاملات مثبت سه شرکت دیگر شد .

در این میان ، "والبر و فلوله" نظاره گر تشکیل صف خرید و "وبهمن و تپکو " هم شاهد افزایش قیمت سهام بودند که رشد 24 درصدی سهام هپکو در روزهای اخیر و حتی منفی بازار جالب توجه بود.

براساس این گزارش، سرمایه گذاری بهمن در مورد شایعه منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر واگذاری پروژه بافکار اعلام کرد تا کنون وضعیت جدیدی در خصوص این پروژه به وجود نیامده و برنامه های شرکت طبق آخرین گزارش تفسیری 9 ماهه منتهی به 31 شهریور در حال پیگیری است. 

سرمایه گذاری البرز هم از برنامه عرضه 192 میلیون سهم معادل 32 درصد از سهام شرکت پخش البرز در 15 دی و به قیمت پایه 4535 ریال و به ارزش 87 میلیارد تومان به صورت 25 درصد و مابقی اقساط خبر داد که قرار است در فرابورس انجام شود.

لوله و ماشین سازی نیز اعلام کرد 16.1 میلیون سهم شرکت نوآوران سبز احیا معادل 24.8 درصد به قیمت پایه هر سهم 4627 ریال و به ارزش  7.5 میلیارد تومان را به صورت 50 درصد نقد و مابقی در 30 روز را به مزایده گذاشته و دوم دی هم نتیجه آن مشخص خواهد شد.

هپکو هم که در بازار پایه ب فرابورس حضور دارد در مورد اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی، توضیحاتی به شرح زیر داد:

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ