کد خبر: ۱۰۹۹۲۴
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۹/۱۴

هنوز توافقی برای شیوه قیمت گذاری خودرو نشده / در انتظار تایید رییس‌جمهور
یک مقام مسئول در وزارت صنعت:

هنوز توافقی برای شیوه قیمت گذاری خودرو نشده / در انتظار تایید رییس‌جمهور

یک مقام مسئول در وزارت صنعت درباره شیوه قیمت گذاری خودرو گفت: سازمان حمایت تا این لحظه هیچ توافق نهایی با خودروسازان صورت نداده و باید به تائید رئیس جمهور برسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در حالی توافقات نهایی خودروسازان، قطعه‌سازان با وزارت صنعت برای ابلاغ شیوه قیمت‌گذاری جدید خودروها در اوایل هفته آینده مطرح و قرار است قیمت ۵ درصد کمتر از حاشیه بازار باشد که یک مقام مسئول در وزارت صنعت به مهر گفت: سازمان حمایت تا این لحظه هیچ توافق نهایی با خودروسازان صورت نداده و جلسات کارشناسی مدام برگزار می‌شود، اما هنوز نتیجه نهایی در این وزارتخانه حاصل نشده است.

وی افزود: بعد از تائید جمع‌بندی نهایی شیوه قیمت گذاری خودرو از سوی سازمان حمایت با خودروسازان، این موضوع باید در شورای معاونان وزارتخانه تائید و سپس در شورای اقتصاد به ریاست رئیس‌جمهور جمع‌بندی شود. بنابراین تا این لحظه هیچ توافقی حاصل نشده است.

وی ادامه داد: گفته می‌شود قیمت ۵ درصد کمتر از نرخ بازار باشد که نکته ای است باید به آن پاسخ داد چه کسی تعیین می‌کند که قیمت رسمی خودرو باید ۵ درصد کمتر از بازار باشد و اصولا فرمول قیمت گذاری خودرو در حاشیه بازار چیست؟

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ