کد خبر: ۱۱۰۰۱۹
۹:۱۷ - ۱۳۹۷/۹/۱۸

قیمت فروش زغال سنگ به ذوب آهن نهایی شد

قیمت فروش زغال سنگ به ذوب آهن نهایی شد

قیمت فروش زغال سنگ به ذوب آهن با برگزاری جلسه ایی بین وزیر کار و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس بر مبنای ۲۶.۵ درصد قیمت شمش فولاد خوزستان در بورس کالا تصویب و نهایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، درحالی انجمن زغال سنگ از اول آبان اقدام به قطع تحویل زغال سنگ به ذوب آهن کرد که در رویدادی تازه این موضوع با برگزاری جلسه با حضور شریعتمداری وزیر کار ( مالک اصلی ذوب آهن) و محمد رضا پورابراهمیی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس برطرف و مقرر شد مبنای قیمت گذاری زغال سنگ 26.5 درصد نرخ شمش فولاد خوزستان در بورس کالا تعیین شود.

براساس این گزارش، محمد مجتهد زاده رئیس انجمن زغال سنگ 8 مهر به منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن ضمن اعلام تصویب قیمت پایه کنسانتره زغال سنگ بر مبنای بهای 30 درصدی شمش فولاد گفته بود اگر قراردادهای ذوب آهن تا آخر مهر اصلاح نشود، ارسال این محصول قطع خواهد شد که این وعده اول آبان محقق شد.

یزدی زاده مدیرعامل "ذوب" هم در نامه ایی به سازمان بورس اعلام کرد حجم زیادنی از زغال سنگ مورد نیاز شرکت از خارج و زیرمجموعه ها تامین شده و توقف ارسال زغال سنگ به این شرکت از سوی تولید کنندگان داخلی هیچ خللی در تولیدات شرکت ایجاد نمی کند!

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ