کد خبر: ۱۱۰۰۲۱
۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۹/۱۸

تفاهمنامه سه ساله بانک بورسی و شورای عالی مناطق آزاد

تفاهمنامه سه ساله بانک بورسی و شورای عالی مناطق آزاد

تفاهمنامه سه ساله همکاری میان بانک ملت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف افزایش تعاملات به امضا رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تفاهمنامه همکاری میان بانک ملت و دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی با هدف افزایش تعاملات به امضا رسید.

براساس این تفاهمنامه که به امضای محمد بیگدلی و مرتضی بانک رسید، سطح همکاری های متقابل و مراودات بانکی طرفین افزایش خواهد یافت و بانک ملت به دبیرخانه و سازمان های مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت های معرفی شده در چارچوب ضوابط و مقررات جاری، خدمات ویژه ارائه خواهد داد.

مرتضی بانک با بیان اینکه دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به تعامل با بانک ملت به عنوان یک راهبرد و پیوند استراتژیک نگاه می کند، گفت: خوشبختانه این بانک به مشارکت در پروژه های بزرگ ملی شهره است و عملکرد خوبی را در این زمینه به ثبت رسانده و امیدواریم این تفاهمنامه، فرصت خوبی را برای فعالان اقتصادی این مناطق فراهم کند.

وی با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کنونی، اظهار امیدواری کرد دبیرخانه بتواند از ظرفیت های بانک ملت در پیشبرد برنامه ها و تکمیل طرح ها در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی به بهترین شکل ممکن بهره ببرد.تولید، صادرات و گردشگری از مسائل مهم مناطق آزاد و ویژه اقتصادی است، نیازمند وجود منابع کافی برای تسهیل این موارد هستیم و با توجه به اینکه بانک ملت از بانک های فعال و خوشنام است که در برهه های مختلف، کارهای بزرگی را انجام داده امیدواریم توانمندی و تخصص، سلامت کاری و منابع مناسب این بانک، به توسعه فعالیت ها در مناطق آزاد و ویژه کمک موثری کند.

بیگدلی نیز با اشاره به توانمندی های بانک ملت گفت: این بانک از لحاظ نقدینگی در وضعیت مطلوبی قرار دارد و در سال های اخیر  در راستای توسعه اقتصادی، ایجاد اشتغال و کمک به اشتغال پایدار، در پروژه های بزرگ ملی مشارکت فعالی داشته است.بانک ملت بانک اصلی بسیاری از سازمان های بزرگ است، بخشIT قوی و نیروی انسانی توانمند و متخصص، از ویژگی های بارز است و با توجه به نیاز سازمان های مناطق آزاد و ویژه به یک بانک قوی در کنار خود، آمادگی کامل را برای حمایت از فعالیت های بزرگ اقتصادی در این مناطق، اعلام می کند.

وی ادامه داد: این تفاهمنامه پس از برگزاری نشست های مختلف کارشناسی، آماده شده که امیدواریم بانک در قالب این تفاهمنامه بتواند گام های موثری را در جهت رشد و توسعه اقتصادی و رونق گردشگری در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی بردارد.

بنابراین گزارش،اعتبار این تفاهمنامه سه سال بوده که با توافق طرفین قابل تمدید خواهد بود و بانک ملت در چارچوب این تفاهمنامه، انواع خدمات خرد و ویژه بانکداری الکترونیک، اعتباری، سرمایه گذاری، تامین سرمایه و کارگزاری و خدمات ارزی را به دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی و شرکت های معرفی شده، ارائه خواهد کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ