کد خبر: ۱۱۰۱۰۱
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۷/۹/۱۹

افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت برای سال آینده

افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت برای سال آینده

با وجود بحث‌هایی که در مورد احتمال افزایش یکسان حقوق در سال ۹۸ مطرح است، ‌دولت افزایش پلکانی حقوق را مانند سال جاری اعمال خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، افزایش حقوق کارکنان دولت برای سال آینده شرایط خاص خود را دارد. به هر حال افزایش تورم در ماه‌های اخیر و متاثر شدن زندگی و معیشت مردم موجب شد که حتی برای سال جاری نیز موضوع افزایش مجدد حقوق مطرح شود ولی به هر دلیلی دولت از آن خودداری و به سال آینده موکول کرد.

طی تدوین لایحه بودجه سال آینده بحث‌های زیادی در مورد افزایش حقوق گروه مذکور مطرح شده است، اما آنچه دولت در لایحه بودجه پیشنهاد کرد متوسط ۲۰ درصد بود. این نرخ با واکنش‌هایی از سوی برخی نمایندگان و البته کارشناسان همراه بوده و در مواردی این اعتقاد وجود دارد که باید از رشد بیشتری برخوردار باشد.

گرچه نحوه این افزایش مشخص نشده است اما با توجه به اینکه دولت توان افزایش بیش از ۲۰ درصدی حقوق را ندارد، افزایش حقوق تمام کارکنان برای سال بعد با ضریب ۲۰ درصد اعمال خواهد شد.

آخرین اخبار دریافتی از منابع مطلع در مورد افزایش حقوق کارکنان دولت در سال آینده از این حکایت دارد که رشد پیش‌بینی شده به روال سال جاری و با روش پلکانی اعمال خواهد شد، به گونه‌ای که ۲۰ درصد اعلام شده متوسط رشد حقوق کارکنان بوده و در این صورت ممکن است برخی گروه‌های حقوقی تا ۱۰ درصد و برخی دیگر حتی تا ۳۰ درصد افزایش برخوردار شوند. در عین حال حقوق‌های بالا و قابل‌توجه نیز رشدی نخواهند کرد .

انتهای پیام
 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ