کد خبر: ۱۱۰۱۱۰
۰:۰ - ۱۳۹۷/۹/۲۰

حذف دامنه نوسان سهم دارای صف خرید+توقف یک پتروشیمی برای افزایش سرمایه
در جریان معاملات امروز رخ می دهد:

حذف دامنه نوسان سهم دارای صف خرید+توقف یک پتروشیمی برای افزایش سرمایه

امروز سهام یک شرکت دارای صف خرید پایدار ، بدون دامنه نوسان و حجم مبنا داد و ستد خواهد شد و نماد یک پتروشیمی هم برای افزایش سرمایه ۸۸ درصدی و مجمع فوق العاده نوبت دوم بسته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، در جریان معاملات امروز بورس، شرکت دشت مرغاب مشمول دستورالعمل رفع گره شده و سهام آن بدون دامنه نوسان و حجم مبنای 47 هزار و 601 سهمی داد و ستد می شود که احتمالا" با افزایش قیمت به بیش از 1100 تومان خواهد رسید.

"غدشت" طی روزهای گذشته دارای صف خرید پایدار بوده اما به دلیل عدم معامله به میزان حجم مبنا، در محدوده قیمتی 1050 تومان درجا زده است.

همچنین در پایان معاملات چهارمین روز کاری هفته ، نماد شرکت پتروشیمی جم به دلیل برگزاری مجمع فوق العاده نوبت دوم در شنبه آینده 24 آذر، بسته می شود.

مجمع فوق العاده 10 آذر "جم" که در روزهای قبل با افت اندک قیمت سهام روبرو بوده ، به تنفس کشیده شد و قرار است در مجمع پیش رو در مورد افزایش سرمایه حدود 88 درصدی و از 960 میلیارد تومان به 1.8 هزار میلیارد تومان تصمیم گیری شود .

این تامین مالی برای تکمیل پروژه فاز دو، خرید 34 درصد سهام شرکت پتروشمیران و تامین نقدینگی جهت خرید مواد اولیه مورد نیاز و صرفه جویی در هزینه های تامین مالی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی انجام خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ