کد خبر: ۱۱۰۱۹۵
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۷/۹/۲۱

رویه جدید معاملات شرکت تازه وارد/ عرضه اولیه

رویه جدید معاملات شرکت تازه وارد/ عرضه اولیه "زکشت" بعد از اتمام سفارش گیری

معاملات امروز شرکت تازه وارد و دارای صف فروش سنگین "مادیران" با تصمیم مدیران فرابورس و موافقت سازمان بورس، با رویه جدیدی روبرو شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت صنایع ماشین های اداری ایران که در یازدهمین روز حضوردر بازار شاهد صف فروش سنگین و بیش از 24 میلیون سهمی شده ، با تصمیم مدیران فرابورس و موافقت سازمان بورس ، با رویه جدیدی روبرو شد.

به این ترتیب مدیر عملیات بازار فرابورس ایران اعلام کرد: سفارش گیری در نماد معاملاتی شرکت صنایع ماشین های اداری ایران (مادیرا1) از ساعت 12:35 الی ساعت 12:55 صورت می گیرد و معاملات در نماد مذکور راس ساعت 12:55 انجام خواهد شد.

پیگیری های بورس پرس نشان می دهد هدف از این رویداد که برای نخستین بار در بازار سرمایه و برای یک شرکت تازه وارد رخ می دهد، تسهیل شرایط معاملات و روان شدن عرضه و تقاضا و کمک به متقاضیان  فروش اعلام شده و قرار است در همان ساعت 12:55 امروز ، همه سفارش ها با قیمت منفی 5 درصد و 5,874 ریالی هر سهم انجام شود.

همچنین عرضه اولیه امروز 10 درصدی کشاورزی مکانیزه کشت اصفهان در فرابورس بعد از نهایی شدن معاملات مادیران انجام خواهد شد.

دیروز معاملات دیروز "مادیران" مانند دیگر شرکت های فرابورسی به دلیل اختلال و قطع سامانه معاملات باطل شد و امروز هم در برابر فروش بیش 3.6 میلیون سهم ، صف فروش بیش از 24 میلیون سهمی در قیمت 587 تومان تشکیل شده و در برابر اقدام به فروش هزار و 221 سهامدار حقیقی و 4 حقوقی ، 451 حقیقی و یک حقوقی دست به خرید این سهم زده اند .   

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ