کد خبر: ۱۱۰۱۹۷
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۷/۹/۲۱

بررسی اقامت بستگان مقامات ایرانی در آمریکا
نماینده ویژه وزارت خارجه خبر داد:

بررسی اقامت بستگان مقامات ایرانی در آمریکا

نماینده ویژه وزارت خارجه آمریکا با اشاره به درخواست بیش از پنج هزار نفر برای اخراج یا باطل کردن ویزای بستگان مقامات ایرانی که در این کشور زندگی می کنند،گفت: این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، برایان هوک در توییتر اعلام کرد: تاکنون بیش از پنج هزار نفر سئوالاتی را به وبسایت متعلق به وزارت خارجه فرستاده‌ و سئوالاتی را مطرح کرده‌اند که چرا این کشور ویزای بستگان مقامات ایرانی را که در آمریکا زندگی می‌کنند باطل و آنان را اخراج نمی‌کند؟

وی ادامه داد: این هم یکی دیگر از موارد ریاکاری رژیم ایران است.در حالی که مقامات رژیم شعار مرگ بر آمریکا سر می‌دهند، خانواده‌ها را عازم به اصطلاح شیطان بزرگ می‌کنند تا در این کشور زندگی و تحصیل کنند و منابع مردم ایران را برای این منظور به کار می‌برند. در این زمینه مشغول کار هستیم. نمی‌توانم درباره پرونده فردی اشخاص یا مسایل سیاست داخلی‌ صحبت کم اما می‌توانم اطمینان بدهم تمامی گزینه‌ها را برای تحت فشار قرار دادن ریاکاران فاسد در حکومت ایران در دست بررسی داریم تا آنان را وادار به تغییر رفتار کنیم.

بنابراین گزارش،سفر مقامات ایرانی و بستگان آنها به کشورهای غربی و در مواردی اقامت در این کشورها، به خصوص در آمریکا از جمله موضوعاتی که مخالفان و منتقدان از راه‌های مختلف به خصوص با استفاده از شبکه‌های اجتماعی مطرح شده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ