کد خبر: ۱۱۰۲۱۶
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۷/۹/۲۲

دفاع نماینده روسیه از برجام و مخالفت ارتباط برجام به مسائل دیگر
در سازمان ملل اعلام شد:

دفاع نماینده روسیه از برجام و مخالفت ارتباط برجام به مسائل دیگر

نماینده روسیه در سازمان ملل ضمن دفاع از برجام اعلام کرد: کرملین مخالف ارتباط دادن برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) با مسائل دیگر است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایرنا، واسیلی نبنزیا در نشست شورای امنیت گفت: با ارزیابی و گزارش دبیرکل سازمان ملل موافقیم که می‌گوید تصمیم آمریکا برای خروج از برجام و احیای تحریم‌های یک جانبه علیه ایران چالش جدی است.

وی افزود: روسیه به درخواست دبیر کل سازمان ملل برای حفظ برجام که دارای اهمیت بنیادین در امنیت منطقه‌ای و بین المللی است، احترام می‌گذارد و از آن پیروی می‌کند.

نماینده روسیه در سازمان ملل ادامه داد: روسیه بارها در مورد تلاش ها برای حمله به برجام هشدار داده و امیدوار است که مسائل امنیت و ثبات جهانی دیگر گروگان فرایندهای سیاسی داخلی کشورها نشود.

نبنزیا تصریح کرد: تنها راه حفظ برجام اجرای داوطلبانه مفاد آن از سوی کشورهای باقیمانده در این توافق بین‌المللی است. ما مخالف تحقیقات دبیرخانه سازمان ملل در خصوص برنامه موشک های بالستیک ایران بدون مجوز شورای امنیت سازمان ملل هستیم. بازرسی‌های بدون مجوز یا اقدامات نظارتی دبیرخانه سازمان ملل با هر انگیزه‌ای که صورت گیرد، باید برای همیشه متوقف شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ