کد خبر: ۱۱۰۲۲۸
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۷/۹/۲۳

مدیرعامل
در ادامه تحولات مدیریتی در وزارت صنعت:

مدیرعامل "وبانک"رئیس هیات عامل ایمیدرو شد/معرفی ۲ معاون و یک مدیرعامل

وزیر صنعت در ادامه تحولات مدیریتی در این وزارتخانه،طی احکامی جداگانه رئیس هیات عامل ایمیدرو، معاون حقوقی، رئیس سازمان زمین‌شناسی و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات را منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،رضا رحمانی در ادامه تحولات مدیریتی در وزارت صنعت، طی حکمی خداداد غریب پور را به عنوان رئیس هیات عامل ایمیدرو (سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران) منصوب کرد.

همچنین وی در احکامی جداگانه شریف حسینی را به عنوان معاون حقوقی، امور مجلس و امور استان ها، کامبیز مهدی‌زاده را به عنوان معاون وزیر و رئیس سازمان زمین‌شناسی و افروز بهرامی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات منصوب کرد.

بنابراین گزارش،غریب پور از 4 مهر سال 95 به عنوان عضو هیات مدیره و مدیرعامل سرمایه گذاری گروه توسعه ملی که یکی از شرکت های بزرگ بازار سهام بشمار می رود،حضور داشت. وی دارای سوابقی چون عضو هیات مدیره و مدیرعامل پتروشیمی شازند (اراک)، نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه صنایع سیمان (سید کو)، عضو هیات مدیره و مدیرعامل دو شرکت توسعه کشت و صنعت ملی و  صنایع گلستان بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ