کد خبر: ۱۱۰۲۳۳
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۷/۹/۲۳

زمان اعدام بابک زنجانی از زبان معاون قوه قضائیه

زمان اعدام بابک زنجانی از زبان معاون قوه قضائیه

معاون قوه قضائیه با اشاره به آخرین اقدامات در پرونده متهم اصلی پرونده فساد نفتی گفت: این فرد در زمان مناسب اعدام خواهد شد، مردم عجله نکنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از فارس،هادی صادقی در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین اقدامات انجام‌شده در خصوص پرونده‌های مفاسد اقتصادی اظهار داشت: در پرونده‌های مفاسد اقتصادی اخبار منفی منتشر می‌شود اما اخبار اصلاحی آن‌ها منتشر نمی‌شود و این اشکال رسانه‌ای است. در اغلب پرونده‌های فساد بزرگ که اموالی اختلاس و سوءاستفاده شده غالباً بازگشت پیدا می‌کند و آن دسته از مبالغ که بازگشت داده نشده پیگیری می‌شود.

وی در خصوص آخرین وضعیت پرونده‌هایی همچون بابک زنجانی گفت: باید تمام مبالغ خارج‌شده از بیت‌المال بازگردد و این عدد چند هزار میلیارد تومان است. اموال داخل شناسایی شده اما به رقم اصلی نرسیده و بخشی از اموال در خارج است که اکنون به آنها دسترسی نداریم و باید بر اساس اظهارات خود فرد یا دوستان شناسایی شود.

صادقی با تأکید بر اعدام این فرد در زمان مناسب گفت: نباید سرنخ‌ها کور شود و مردم نیز در این پرونده عجله نکنند، امیدواریم سرنخ‌هایی برای بازگشت سایر اموال پیدا کنیم.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ