کد خبر: ۱۱۰۲۵۱
۹:۱۶ - ۱۳۹۷/۹/۲۴

درخواست رئیس اتحادیه طلا و جواهر برای مسدود کردن سایت‌ها

درخواست رئیس اتحادیه طلا و جواهر برای مسدود کردن سایت‌ها

رئیس اتحادیه طلا و جواهر از دولت خواست سایت‌ها و فضاهای مجازی مربوط به خرید و فروش طلا را ببندند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، ابراهیم محمدولی گفت: قیمت طلا در پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه طلا و جواهر اعلام می‌شود و قصد داریم اطلاع‌رسانی لحظه‌ای شود تا مردم راحت‌تر بتوانند تصمیم‌گیری کنند و اطلاعات اولیه‌ای از قیمت طلا و سکه داشته باشند.

وی افزود: صنعت طلا و جواهر دارای پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی نبود که هدف از ایجاد این پایگاه اطلاع مردم از قیمت‌های روزانه و کاهش بار ترافیک است تا اصناف نیز برای اطلاع از پرونده‌های صنفی به این پایگاه ورود کنند و تعامل بهتری با بازار انجام شود.

این مقام مسئول درباره اشکالات سایت قبلی گفت: پایگاه قبلی زیر مجموعه اتحادیه نبود، 5 سال پیش این پایگاه تهیه شد که قرار شده بود اطلاعات صنفی به مجموعه صنعت طلا و جواهر ارائه شود اما اطلاعات این پایگاه تبلیغاتی از یک شرکت بود که اکنون تعطیل شده است.

محمدولی ادامه داد: پایگاه اطلاع‌رسانی اتحادیه فقط قیمت‌ها و اطلاعات صنفی را اعلام می‌کند و هیچ خرید و فروشی در این پایگاه انجام نخواهد شد. در ضمن راهکارها و پیشنهاداتی داده شده تا از خرید و فروش طلا در فضای مجازی جلوگیری شود.

وی گفت: خرید و فروش در فضای مجازی و پایگاه‌های اطلاع‌رسانی به نفع مردم و مجموعه اتحادیه طلا و جواهر نیست. از مسئولین تقاضا داریم سایت ها و فضاهای مجازی که خرید و فروش طلا را انجام می‌دهند ببندند. مردم نیز فعلا در فضای مجازی خرید و فروش طلا انجام ندهند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ