کد خبر: ۱۱۰۲۶۸
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۹/۲۴

سفر روحانی به برای پنجمین نشست شورای عالی همکاری‌های ایران و ترکیه
واعظی در دیدار با اردوغان هماهنگ کرد:

سفر روحانی به برای پنجمین نشست شورای عالی همکاری‌های ایران و ترکیه

رئیس دفتر روحانی ضمن دیدار با اردوغان ، برای سفر آتی روحانی و حضور در پنجمین نشست شورای عالی همکاری‌های راهبردی ایران و ترکیه هماهنگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمود واعظی در جریان سفر به ترکیه با رجب طیب اردوغان دیدار و گفت‌وگو کرد و ضمن ارائه گزارشی از دیدارها و رایزنی‌ها و هماهنگی برای سفر آتی روحانی و برگزاری پنجمین نشست شورای عالی همکاری‌های راهبردی ایران و ترکیه، گفت: ایران آماده توسعه همه جانبه روابط و همکاری‌ها با ترکیه به عنوان کشور همسایه، دوست و برادر است.

وی دوستی، تفاهم و اشتراک نظر رؤسای جمهور ایران و ترکیه در موضوعات و مسائل گوناگون دوجانبه، منطقه‌ای و بین‌المللی را عاملی مهم در گسترش مناسبات و همکاری‌های دو کشور دانست و بر ضرورت تلاش برای تسریع در اجرای توافقات فی‌مابین و تسهیل همکاری فعالان اقتصادی تاکید کرد.

اردوغان نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از روند روابط و تلاش مسوولان دو کشور در راستای اجرای توافقات و برنامه‌های مشترک در بخش‌های مختلف، سفر آتی روحانی به ترکیه و برگزاری پنجمین نشست شورای عالی همکاری‌های راهبردی ایران و ترکیه را فرصتی مغتنم برای توسعه و تحکیم مناسبات تهران و آنکارا عنوان کرد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ