کد خبر: ۱۱۰۲۷۴
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۷/۹/۲۴

تامین مالی ۴۷.۵ میلیاردی صنعت طیور از بورس کالا
با فروش کل اوراق سلف انجام شد:

تامین مالی ۴۷.۵ میلیاردی صنعت طیور از بورس کالا

با فروش کل اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور به ارزش بیش از ۴۷.۵ میلیارد تومان،تامین مالی صنعت طیور از بورس کالا به انجام رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عرضه اولیه اوراق سلف موازی استاندارد مرغ منجمد با هدف تامین سرمایه در گردش شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور به تعداد ۲۰۶ هزار و ۷۳۳ قرارداد با قیمت پایانی ۲۲۹ هزار و ۷۶۵ تومان در هر قرارداد ۲۰ کیلوگرمی، از طریق کارگزاری پیشگامان بهپرور با موفقیت انجام شد و معامله این قرارداد درکل ارزشی بیش از ۴۷.۵ میلیارد تومان را رقم زد.

بنابراین گزاش،معاملات ثانویه این اوراق از ۲۵ آذر جاری تا ۲۴ آذر سال ۹۸ به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.قیمت خرید بازارگردان در معاملات ثانویه برابر  قیمت بازار با دامنه مظنه ۲ درصد است. همچنین بازدهی این اوراق در سررسید در دو حالت قابل تبیین است. درصورتی که دارندگان اوراق نسبت به اعمال اختیار فروش به قیمت ۱۱۸.۵ درصد قیمت پایه عرضه اولیه در سررسید اوراق اقدام کنند، این اوراق در سررسید برای سرمایه گذاران بازدهی یکساله حداقل ۱۸.۵ درصدی خواهد داشت. اما درصورتی که شرکت گسترش و توسعه صنایع بهپرور نسبت به اعمال اختیار خرید به قیمت ۱۱۹ درصد قیمت پایه در عرضه اولیه در سررسید اوراق اقدام کند، بازدهی سالانه اوراق سلف در سررسید حداکثر ۱۹ درصد خواهد بود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ