کد خبر: ۱۱۰۲۸۳
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۷/۹/۲۴

نتیجه جلسه امروز مجمع تشخیص درباره قانون پولشویی و تکذیب یک شایعه
رضایی اعلام کرد:

نتیجه جلسه امروز مجمع تشخیص درباره قانون پولشویی و تکذیب یک شایعه

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با اعلام نتیجه جلسه امروز و عدم بررسی لایحه CFT ، شایعه مربوط به وضعیت جسمانی آیت الله شاهرودی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن رضایی درباره جلسه امروز مجمع تشخیص مصحلت که مربوط به بررسی لایحه اصلاح قانون پولشویی بود، با بیان اینکه ایم موضوع برای یکی دو جلسه دیگر ادامه خواهد داشت، گفت: قانون پولشویی از حدود 10 سال پیش اجرا شده اما برخی ادعا کردند در این زمینه قانونی نیست.

وی با اشاره به اینکه برای اولین بار بود که مجلس نظرات هیئت عالی نظارت مجمع را قبول نکرد، ادامه داد: در جلسه امروز تصمیم گرفته شد اصلاحاتی در ماده یک مصوبه‌ مجلس انجام شود که مربوط به منشاء جرم است. مجلس هم باید با تجدید نظر در مصوبه ، آن را پس گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به عدم بررسی لایحه CFT در جلسه امروز به دلیل عدم ارسال به مجمع ادامه داد: مجمع از منافع نظام و مردم کوتاه نمی آید و با توجه به نظرات کارشناسان تصمیم می گیرد. بررسی الحاق ایران به معاهده پاریس نیز انجام نشده است.

رضایی شایعه مربوط به وضعیت جسمانی آیت الله شاهرودی را تکذیب کرد و گفت: با توجه به توصیه پزشک مبنی بر احتیاط در صبحت کردن، جلسات مجمع با حضور آیت‌الله جنتی و موحدی اداره می‌شود. چرا که

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ