کد خبر: ۱۱۱۴۰۳
۱۱:۷ - ۱۳۹۷/۹/۲۷

عدم تحویل۴۵۰۰ خودروی ترخیص‌نشده دارای ثبت سفارش جعلی
رئیس سازمان اموال تملیکی خبر داد:

عدم تحویل۴۵۰۰ خودروی ترخیص‌نشده دارای ثبت سفارش جعلی

رئیس سازمان اموال تملیکی از عدم تحویل ۴۵۰۰ خودروی واردشده با ثبت سفارش جعلی خبر داد و گفت: تنها ۴۲۴ دستگاه خودروی توقیف‌شده به‌اتهام قاچاق در بندرعباس تحویل شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،جمشید قصوریان جهرمی با اشاره به پرونده خودروهای واردشده با ثبت سفارش فاقد اعتبار به تسنیم گفت: از خودروهای ترخیص‌نشده‌ای که با ثبت سفارش های فاقد اعتبار (جعلی) وارد شده‌اند، هیچ خودرویی تحویل سازمان اموال تملیکی نشده است.

وی با بیان اینکه دستگاه کاشف موظف بود بعد از کشف کالای قاچاق آن را تحویل سازمان اموال تملیکی دهد،افزود: این احتمال وجود دارد درخصوص تخلف یا قاچاق بودن خودروهای مرتبط با پرونده ثبت سفارش های جعلی اختلاف نظر وجود داشته باشد و به همین دلیل هنوز این خودروها تحویل این سازمان نشده است.

این مقام مسئول درخصوص اقدامات گمرک از اردیبهشت که اعلام جرم قاچاق علیه خودروهای واردشده با ثبت سفارش فاقد اعتبار از سوی رئیس مرکز جرائم سازمان‌یافته شده، توضیح داد: با گذشت حدود 6 ماه از اعلام جرم قاچاق هنوز خودروهای موجود در گمرک که با ثبت سفارش های فاقد اعتبار وارد شده‌اند به سازمان اموال تملیکی تحویل نشده و تنها ۴۲۴ دستگاه مربوط به به پرونده‌ ابتدای سال بندرعباس به سازمان اموال تملیکی تحویل شده و در انبار سازمان در بندرعباس موجود است.

قصوریان جهرمی گفت: هر کالایی که به‌ظن قاچاق توقیف شود باید به سازمان اموال تملیکی تا زمان تعیین تکلیف آن ارائه شود. دستگاه‌های کاشف وظیفه دارند خودرو یا هر کالایی را که به‌ظن قاچاق توقیف شده به این سازمان تحویل داده تا فرایند رسیدگی به آن در مراجع ذی‌صلاح تکمیل شود.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ