کد خبر: ۱۱۲۴۰۴
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۷/۹/۲۷

سرخابی ها مشتری پیدا کردند / اعلام دو پیشنهاد

سرخابی ها مشتری پیدا کردند / اعلام دو پیشنهاد

درپی موافقت هیات وزیران برای واگذاری دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در راستای اجرای اصل ۴۴، یک مشتری با ارائه دو پیشنهاد برای حضور جدی در واگذاری سرخابی ها اعلام آمادگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، ماشاالله عظیمی عضو هیات رئیسه و دبیر کل اتاق تعاون گفت: پیشنهاد تشکیل 2 تعاونی بزرگ سهام به نام های شرکت تعاونی سهام عام پرسپولیس ایرانیان و شرکت تعاونی سهامی عام استقلال ایرانیان آماده شده که با سهامداری حداکثری مردم و تمام علاقه مندان تشکیل می شود.

وی ادامه داد: نگاهی به فعالیت باشگاه های بزرگ دنیا نیز موید این امر است که بنیادی تعاونی و مردمی دارند.شرکت تعاونی ها با توجه به کثرت و تنوع سهامداران از شفافیت اقتصادی بالایی بهره مند بوده و پیشنهادهای مورد نظر تمام جنبه های تجاری سازی، غنی سازی فرهنگی و برندینگ دیده شده است.

این عضو هیات رئیسه اتاق تعاون با تاکید بر فراهم بودن زمینه مشارکت آحاد مردم اعم از ورزشکاران، پیشکسوتان، علاقه مندان و همه آنهایی که می خواهند در تیم محبوب سرمایه گذاری کنند،گفت: بخش تعاون با محوریت اتاق تعاون در هفته آینده پیشنهادات را به وزارت اقتصاد ارائه می کند. با تعاونی شدن این باشگاه ها می‌توان به سازماندهی، تامین مالی و حل مشکلات این تیم ها امیدوار بود.

عظیمی در تشریح پیشنهادهای اتاق تعاون گفت: در طرح  مورد نظر  اتاق تعاون،  روش های نوین و متنوع ترکیبی تامین مالی و ابزارهای نوین و سنتی تامین مالی دیده شده است.در آینده نزدیک اتاق تعاون در راستای گسترش فرهنگ تعاون پیشنهادات دیگری نیز برای ارائه به وزارت اقتصاد در برنامه دارد. بخش تعاون این آمادگی را دارد در خصوص  شرکت های بزرگی که دچار مشکل هستند و در واقع باری بر دوش دولت محسوب می شوند، در قالب ایجاد شرکت تعاونی سهامی عام  ورود کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ