کد خبر: ۱۱۲۴۱۱
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۷/۹/۲۷

کارمندان و کارگران بخش خصوصی هم بسته حمایتی می گیرند
نماینده مجلس:

کارمندان و کارگران بخش خصوصی هم بسته حمایتی می گیرند

نماینده مجلس گفت: دولت نمی توانست بسته حمایتی همه نیازمندان را در یک نوبت پرداخت کند، اما تلاش دارد تا پایان سال به همه کسانی که حقوق کمتر از ۳ میلیون دارند پرداخت کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،عزت الله یوسفیان ملا با اشاره به اینکه بسته حمایتی به کارگران داده شده اما این بسته شامل حال کارگران بخش خصوصی نشده ، به خانه ملت گفت: بسته حمایتی شامل بسیاری از گروه ها و اقشار آسیب پذیر جامعه نشده ، دولت نیز به دنبال آن است که بسته حمایتی را به سایر نیازمندان برساند . 

وی افزود : از آنجایی که بسته حمایتی شامل حال تعداد زیادی از افراد جامعه می شد، امکان این نبود تا یک جا بسته بین تمام اقشار نیازمند توزیع شود، دولت باید برنامه ریزی داشته باشد تا این بسته ها به دست کارگران بخش خصوصی، نیازمندان و افرادی که درآمدهای پایین دارند برسد. 

این نماینده مجلس در خصوص نحوه شناسایی افراد نیازمند جامعه اعلام کرد: افرادی که یارانه دریافت می کنند قابل شناسایی هستند. این افراد پرونده دارند و میزان حقوق دریافتی آنها مشخص است و از سوی دیگر وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی نیز درآمدهای پایین را شناسایی کرده اند و با این مکانیزم می توان بسته حمایتی را به تمام اقشار نیازمند رساند. 

یوسفیان با بیان اینکه بسته حمایتی کارمندان در مرحله بعدی پرداخت می شود توضیح داد: قرار است به استانداری ها این اختیار داده شود تا یارانه نقدی ثروتمندان را حذف کنند. با صدور این مجوز اعتبار لازم برای تهیه بسته حمایتی فراهم می شود و توزیع آن ادامه پیدا می کند . 

وی گفت : زمان مرحله دوم توزیع بسته حمایتی مشخص نیست اما دولت اصرار دارد تا پایان سال بسته حمایتی به کارمندان، کارگران بخش خصوصی و نیازمندان پرداخت  شود. دولت در حال برنامه ریزی برای تهیه و توزیع بسته حمایتی بین سایر اقشار آسیب پذیر جامعه است اما همچنان مشخص نیست چه زمانی مرحله دوم توزیع بسته حمایتی صورت می گیرد.

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» hassan mokhtaryasteraki | ساعت ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۷/۱۰/۸
0
0
پاسخ
برنامه رضایت بخشی است
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ