کد خبر: ۱۱۲۴۲۸
۸:۵۷ - ۱۳۹۷/۹/۲۸

همکاری شرکت ایتالیایی با دو شرکت بورسی و فرابورسی و توزیع محصولات در ایران
مدیرعامل خبر داد:

همکاری شرکت ایتالیایی با دو شرکت بورسی و فرابورسی و توزیع محصولات در ایران

مدیرعامل شرکت ایفکو ایتالیا از همکاری با شرکت پارس مینو خبر داد و گفت: از طریق پخش مویرگی توسط شرکت قاسم ایران می توان محصولات تولیدی ایفکو را توزیع کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اسپاگنولو مدیرعامل شرکت ایفکو ایتالیا با حضور در شرکت پارس مینو و بازدید از ظرفیت های این شرکت، با عباسیانفر مدیرعامل شرکت اقتصادی و خودکفایی آزادگان ملاقات و خواستار اجرای پروژه های بین شرکتی در حوزه های تولید تحت لیسانس و همکاری در زمینه پخش محصولات این شرکت در ایران شد.

اسپاگنولو با بیان اینکه ایفکو، ۹ شرکت بین المللی در کشورهای ایتالیا، ترکیه، عربستان، مالزی، هند، روسیه و امارات متحده عربی دارد، گفت: مینو یک مجموعه اقتصادی ریشه دار در عرصه صنعت و پخش ایران است و ظرفیت های زیادی برای انجام پروژه های مشترک با ایفکو دارد و امید می رود این ملاقات آغازی برای انجام کارهای بزرگ بین دو گروه باشد.

وی که برترین شرکت اروپایی در حوزه بستنی و محصولات خامه ای است با اشاره به بازدید صورت گرفته از شرکت پارس مینو گفت: مینو مدیران باکفایتی دارد که توانسته این شرکت های عظیم را به خوبی اداره کند چرا که برخی خطوط تولیدی متعلق به سال ۱۹۶۰ و جنگ جهانی دوم است و امروز با بهینه سازی و مدیریت صحیح در حد و حتی در مواردی بهتر از نمونه های به روز به صورت به صرفه در حال تولید هستند و این موضوع حیرت آور و تحسین برانگیز بود.

اسپاگنولو ایفگو را یک گروه صاحب نام و معتبر در سطح بین المللی ارزیابی کرد و گفت: بیش از ۱۲ هزار نیروی انسانی در ۹ کشور جهان را به یاری گرفته ایم تا بتوانیم محصولاتی تولید کنیم که بسیاری از آنها برندهای معتبر بین المللی هستند و امیدواریم از همکاری با مینو به عنوان یک ظرفیت کم نظیر در ایران برای افزایش دامنه فعالیت و رساندن سود به دو گروه صنعتی بهره مند شویم.

عباسیانفر هم مجموعه مینو را یک شبکه اقتصادی صاحب نام و باسابقه در عرصه تولید صنایع غذایی ارزیابی کرد و گفت: مینو به انتخاب همه نسل ها در ایران شهرت دارد و از ۱۰ نوامبر ۱۹۵۹ که در تهران تاسیس شد، نه تنها اولویت اول انتخاب مصرف کنندگان ایران بوده بلکه دارای نام و نشانی ارزنده در بین مصرف کنندگان کشورهای مختلف جهان، به ویژه خاورمیانه است.

وی با اشاره به تنوع تولیدات گفت: مینو بالغ بر ۵ هزار و ۶۰۰ نیرو دارد که در حال حاضر در ۶ شرکت و در استان های زنجان، شیراز، سیستان و بلوچستان و تهران اقلام متنوعی از محصولات غذایی و دارویی را تولید می کنند و بسیاری از محصولات از برندهای مطرح و شناخته شده هستند و تنوع آن در حوزه شیرینی و شکلات، ۲۰ گروه محصولی آبنبات، تافی، شکلات، بیسکویت، ویفر، شیرینی، کیک، چوب شور، دراژه، شکلات صبحانه، کرم کاکائو، شکلات مایع، بستنی زمستانی، آدامس، پفک، پودر ژله، شربت، گز و محصولات متنوع خرمایی است که بیش از ۶۰ محصول را در این بازه زمانی تولید و روانه بازار می کنند.

عباسیانفر به شبکه پخش گسترده و مویرگی اشاره کرد و گفت: قاسم ایران با بیش از ۶۰ سال سابقه یکی از معتبرترین شبکه های پخش ایران است که به صورت مویرگی محصولات گروه مینو و بیساری از شرکت های صاحب نام را بین بیش از ۱۳۰ هزار فروشگاه کوچک و بزرگ توزیع می کند و از پخش محصولات تولیدی شرکت ایفکو نیز استقبال می کند.

بنابراین گزارش،شرکت صنعتی مینو مالک 86.4 درصدی قاسم ایران و 52 درصدی پارس مینو محسوب می شود.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ