کد خبر: ۱۱۲۴۷۸
۱۵:۸ - ۱۳۹۷/۹/۳۰

دلیل اصلی گرانی خودرو و عدم تایید قیمت گذاری
نماینده مجلس مطرح کرد:

دلیل اصلی گرانی خودرو و عدم تایید قیمت گذاری

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان دلیل اصلی گرانی خودرو در بازار گفت: قیمت گذاری ها در صنعت خودرو سازی مورد تایید نیست زیرا هزینه های سربار در این صنعت بسیار بالا است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،مهدی مقدسی با اشاره به روند کاهش نرخ ارز در بازار به ایبنا گفت: در صورتی که بازار ارز با ثبات نسبی مواجه شود باید انتظار کاهش قیمت ها به ویژه در بازار خودرو و مسکن را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه تنها علت افزایش قیمت خودرو نوسانات نرخ ارز نیست، افزود: عوامل بسیاری بر گرانی خودرو دامن زده است.با توجه به اینکه بهانه قطعه سازان افزایش نرخ ارز بوده، دولت باید تجدید نظری در این حوزه داشته باشد.بارها اعلام کرده ایم قیمت گذاری ها در صنعت خودرو سازی مورد تایید نیست زیرا هزینه های سربار در این صنعت بسیار بالا است.

مقدسی با تاکید بر اینکه حتی ربط قیمت خودرو به نوسانات ارزی باز هم قیمت های فعلی بازار را توجیه نمی کند،گفت: هر چند نمی توان افزایش هزینه های خودروسازی نسبت به قبل را انکار کرد اما نرخ های فعلی نیز بهانه تراشی قطعه سازان است.اگر تنها دلیل و علت افزایش قیمت خودرو نرخ ارز باشد اکنون باید بازار با کاهش نرخ ها مواجه شود که دیده می شود مقاومت قیمتی وجود دارد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ