کد خبر: ۱۱۲۵۴۵
۸:۵۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۲

شفاف سازی

شفاف سازی "های وب" درباره مجوز جدید

شرکت داده گسترعصرنوین درخصوص دریافت مجوز ارایه خدمات صوت(ثابت و همراه) درمناطق USO و شناسایی درآمد از قرارداد Uso۲ دست به شفاف سازی زد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،شرکت داده گستر عصر نوین که با سرمایه اسمی 400 میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس حضور دارد،درخصوص دریافت مجوز ارایه خدمات صوت(ثابت و همراه) درمناطق USO دست به شفاف سازی زد.

براین اساس،در راستای اجرای قرارداد ۲۶ اسفند سال ۹۳(Uso1) و قرارداد یک شهریور سال ۹۵(Uso3) و بنا بر مصوبه کمیته توسعه ارتباطات روستایی و همچنین الحاقیه شماره ۷ و ۳ در یک دی سال ۹۷(Uso1) و (Uso3)، متن زیر به موضوع قرارداد اضافه شده است: به شرکت داده گستر عصر نوین اجازه داده می شود نسبت به ارائه خدمات صوت( ثابت و همراه) بدون محدودیت در فناوری مورد استفاده و طبق تعرفه های مصوب کمیسیون تنظیم مقررات و ارتباطات در مناطق تحت پوشش شبکه Uso اقدام کند.

همچنین ارائه خدمات رومینگ صوت( در صورت ارائه این سرویس) و دیتا بر اساس تایید کارفرما به دارندگان پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در مناطق تحت پوشش شبکه Uso جزء تعهدات قراردادی اپراتور است و تعرفه این خدمات بر اساس مصوبات کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات تعیین می شود.

با توجه به اخذ گواهی قبولی نهایی افزایش ۲۵ درصدی قرارداد مورخ ۲۵ بهمن سال ۹۴(Uso2)، شرکت بر اساس رویه جاری شناسایی درآمد قراردادهای Uso، مبلغ دو میلیارد تومان در ماه آذر سال جاری از این بابت شناسایی درآمد می کند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» محمد | ساعت ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۴
0
0
پاسخ
باعرض سلام و خسته نباشید
بنده نزدیک به 3سال پیش برای فورجی های وب در روستای خودمان(روستای باغلوجه..شهرستان سقز..کردستان)ثبت نام کردم اون موقع های وب شدید تبلیغات فورجی روستایی میکرد اما متاسفانه دیکه کمکم اسمی از های وب باقی نموند نمیدونم چه شد ما انتظار داشتیم تبعیض طبقاتی کم بشه ولی متاسفانه هنوزهم که هنوزه ما هیچی ندیدیم پیج تلگرامتونم دنبال میکنم هیچ خبر خوشی اعلام نمیکنه این درحالیست که مردم در شهرها خود رابرای اینترنت 5جی اماده میکنند ولی روستاهها هنوز 2جی همراه اول هستش خدایی ظلم بزرگیه
ولی باز منتظریم اگر خبر خوشی دارین ممنون میشیم مخصوصا روستای باغلوجه چه وقتی زیر پوشش قرار میگیره
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ