کد خبر: ۱۱۲۵۸۰
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۷/۱۰/۲

تکذیب شایعه واگذاری دو شرکت به خاتم و زمان سود سهام عدالت
معاون سازمان خصوصی سازی اعلام کرد:

تکذیب شایعه واگذاری دو شرکت به خاتم و زمان سود سهام عدالت

معاون سازمان خصوصی سازی ضمن تکذیب واگذاری آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال به شرکت خاتم و یا سایر مجموعه‌ها ، زمان سود سهام عدالت را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس،داوود خانی از برگزاری مزایده و انجام عملیات واگذاری مجدد آلومینیوم المهدی و طرح هرمزال براساس فراخوان واگذاری این دارایی خبر داد و به فارس گفت: اینکه این مجتمع به شرکت آلومینیوم خاتم و یا سایر مجموعه‌ها واگذار شده فقط در حد شایعه است و عملیات این واگذاری هم اکنون در حال انجام است.

وی افزود: شرایط اشخاصی که از تمکن مالی کافی برخوردار باشند، در حال بررسی است و براساس فراخوان اعلام شده، روند عملیات این واگذاری در حال انجام است.

بنابراین گزارش،سازمان خصوصی سازی سه سال قبل بلوک 77.22درصدی سهام شرکت آلومینیوم المهدی و 100 درصد سهام طرح هرمزال را به یک معدن دار دامغانی واگذار کرد اما با وجود انتقادهای بسیار مدیران این سازمان در اظهارات مختلف همواره از این واگذاری دفاع کرده بودند.

وی از برنامه واریز نوبت دوم سود نقدی مجامع شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت در دهه فجر خبر داد و گفت: امروز جلسه‌ای درخصوص سهام عدالت برگزار خواهد شد که در صورت امکان بازگشایی سامانه سهام عدالت برای دریافت کدهای شبا می‌توان از زمان و میزان دقیق توزیع سهام سود سهام عدالت در بهمن ماه اطلاع یافت.

بنابراین گزارش، ارزش روز سبد سهام شرکت‌های بورسی و غیربورسی سهام عدالت در حالی با افت معنی داری به 99 هزار و 419 میلیارد و 900 میلیون تومان رسیده که تاکنون سود نقدی مجامع دوره مالی 96 برای حدود 5 میلیون و 400 هزار نفر از مالکان این دارایی مالی شامل مشمولان تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی واریز شده است.

سود نقدی توزیع شده میان این مشمولان معادل با 175 هزار تومان برای هر یک از دارندگان برخوردار از سهام عدالت یک میلیون تومانی بوده است.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ